رودهن/

دنبال رونمایی ازناگفته های دفاع مقدس درحوزه فیلمسازی هستم

تهیه کننده تلویزیون گفت: با نگاه در آمد زایی به حوزه ساخت فیلم در رسانه ملی نگاه نمی کنم زیرامی خواهم ازهنرخود دربیان و رونمایی از ارزش های ناب رخدادهای مهم داخلی مانند دوران هشت سال دفاع مقدس اشتفاده کنم و ناگفته ها را به تصویر بکشم .

فرحناز حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :من در فیلم "تیغ و ترنج "خواستم زندگی یک شهیده را در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به تصویر بکشم که تا کنون همچین اتفاقی در چرخه فیلمسازی کشور به وقوع نپیوسته بو د و برای اولین بار این حرکت را در رسانه ملی جاری کردم .

وی در مورد شیوه زندگی شهیده در فیلم "تیغ و ترنج " افزود :این شهیده والی مقام در دهه 60 در شهر مهاباد به عنوان ناامن ترین منطقه در دوران جنگ برای ایفای نقشی سازنده در پیروزی رزمندگان اسلام در جبه های حق علیه باطل آن هم در سمت یک معلم جان خود را نثار انقلاب و کشور خود کرد .

این تهیه کننده تلویزیون با اشاره به ساختار"تیغ و ترنج "تصریح کرد :"تیغ و ترنج " جایگاه زن در دوران دفاع مقدس بر خلاف بیشتر فیلم ها با بیان رشادت های مردان در صحنه نبرد بارژیم بعث عراق را به تصویر می کشد .و مردم را با این حرکت آشنا خواهم کرد .

حسینی در ادامه این مطلب اضافه کرد : این فیلم شاخه ای دیگر از رشادت ها و دلاوری ها را د ر دوران جنگ تحمیلی به تصویر می کشد و شهادت را به عنوان آرمانی مشترک میان مردان و زنان رزمنده کشورمان نشان می دهد .

این تهیه کنند ه تلویزیون اظهار داشت :با نگاه در آمد زایی به حوزه ساخت فیلم در رسانه ملی نگاه نمی کنم زیرامی خواهم ازهنرخود دربیان و رونمایی از ارزش های ناب رخدادهای مهم داخلی مانند دوران هشت سال دفاع مقدس اشتفاده کنم و ناگفته ها را به تصویر بکشم/س .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.