تکرار/

سالارکیا: در مورد علی کریمی شکایتی در کار نبوده است

عضو کمیته‌ی انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد علی کریمی شکایتی در کار نبوده است کریمی ادعایی کرده بود و ما هم خواستیم برای روشن شدن آن ادعا در کمیته‌ی انضباطی جلسه‌ای گذاشته شود.

محمود سالارکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد جلسه‌ی دوشنبه‌ کمیته‌ی انضباطی پرسپولیس با علی کریمی بیان کرد: شکایتی در کار نبوده است. علی کریمی ادعا کرده بود که مطالباتم از پرسپولیس بیش از اندازه واقعی آن بوده و پرسپولیس هم خواستار برگرداندن مازاد مطالبات شده و این درخواست را به کمیته‌ی انضباطی ارائه دادیم و کمیته‌ی انضباطی هم جلسه‌‌ایی برای روشن شدن این موضوع مقرر کرده‌ است.

عضو کمیته‌ انضباطی پرسپولیس در مورد دهنوی و مطالبات باشگاه‌های سپاهان و تراکتورسازی بازیکن اظهار داشت: درحال حاضر مطالبات دهنوی به سپاهان پرداخت شده و تنها بدهی این بازیکن به تراکتورسازی تبریز مانده است. در حالی که دهنوی باید در این خصوص فکر می‌کرد،  پرسپولیس تصمیم گرفته که بخشی از قرارداد دهنوی را به تراکتور پرداخت کند.

وی در مورد بازی کردن و یا عدم حضور دهنوی در این بازی اظهار داشت: زمانی که تا قبل از شروع بازی اطلاع نمی‌دهند که یک بازیکن نمی‌تواند در آن دیدار به میدان برود،لطمه بزرگی به تیم وارد می‌شود که این مسئله به تیم فوتبال پرسپولیس ضربه زد به دلیل اینکه تیم برای بازیکن هزینه کرده و مربی هم روی بازیکن حساب کرده وقتی مسئولان مانع استفاده از آن بازیکن می‌شوند قدرت مانور سرمربی را می‌گیرند که با پیگیری‌های باشگاه اعلام کرده‌اند که این مسئله حل شده و قرار است چهارشنبه جلسه‌ای باشد که  هم بدهی تراکتور پرداخت شود و هم اجازه بازی کردن دهنوی در بازی با نفت تهران صادر شود البته تا به حال اجازه‌ داده‌اند که از این بازیکن می‌توانیم استفاده کنیم.

سارلارکیا خاطرنشان کرد: اشخاصی که در کمیته‌ی انضباطی خدمت می‌کنند افرادی وارسته هستند و تلا‌‌ش‌هایشان در جهت سلامتی فوتبال کشور است هیچ حرکت غیرورزشی در تصمیمات‌شان وجود ندارد در مورد مسئله صادقیان هم صحبت‌هایم را به کمیته‌ی انضباطی گفتم که به آنها اعتقاد دارم و امیدواریم تجدیدنظر صورت گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار