هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

محاکمه سران فتنه مطالبه مردم ایران است/قوه قضاییه شرایط محاکمه فتنه‌گران را فراهم کند

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به اظهارات "اردشیر امیرارجمند" عضو گروهک تروریستی منافقین و مشاور ارشد یکی از سران فتنه گفت: مردم با آزادی زندانیان سیاسی موافقند در صورتی که پس از آزادی، مورد محاکمه علنی قرار گرفته و به سزای عمل خویش برسند.

"سیدرضا هاشمی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بابیان اینکه مردم با آزادی مشروط سران فتنه موافقند به این ترتیب که  قوه قضاییه سران فتنه را از حصر خانگی خارج و در یک محاکمه علنی آنان را به سزای اعمالشان برساند، اظهارداشت: حصر خانگی رأفت و لطف جمهوری اسلامی به سران فتنه است و لذا اشخاصی که خود منتسب به گروهک منافقین هستند، درخواست‌های بی‌اساس خود را به مردم نسبت ندهند.

عضو بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: قوه‌قضائیه برای پایان دادن به این مسائل طبق خواست مردم در حماسه 9دی هر چه سریع‌تر شرایط محاکمه معارضان به حقوق ملت را فراهم کند.

گفتنی است؛ اردشیر امیرارجمند مشاور ارشد میرحسین موسوی یکی از سران فتنه در گفتگو با یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب گفته بود "کانون‌های قدرتی در قوه قضائیه، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و برخی مقامات سپاه وجود دارند که سعی می‌کنند مسئله رفع حصر اتفاق نیفتد، امیدوارم افرادی که مانع این قضیه می‌شوند سرعقل آمده و منافع کشور را در نظر بگیرند، چرا که آزادی آن‌ها باعث برنده شدن همه می‌شود".  
 
عضو گروهک تروریستی منافقین، همچنین تاکید کرده که "این مسئله جامعه مدنی است که با طرح مطالبه و پیگیری آن و پیدا کردن روش‌های مقتدرانه فشار لازم را به مجموعه حاکمیت در مورد رفع حصر وارد کند".  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار