آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 38؛

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود، ۱۳۹۲/۱۰/۲۰

از اینجا می‌توانيد بهترين و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

یک بازی نوستالوژیک برای IOS + دانلود

بازی Tic Tac Toe یا X_Oیک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به صورت دو نفره به بازی بپردازید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

جالب اما واقعی؛

اگر شهامت دارید، اندروید خود را تا بهشت بفرستید + دانلود

بازی S.M.T.H. که مخفف "مرا به بهشت بفرست" است  یک بازی خطرناکه اندرویدی است که سر و صدای زیادی در دنیا ی گوشی های موبایل بر پا کرده است . این گیم بسیار ساده است و کارش این است که با استفاده از شتاب‌سنج گوشی، مشخص می‌کند که وقتی گوشی به بالا پرتاب می‌شود، چقدر اوج می‌گیرد! هر چقدر گوشی را بیشتر به بالا بفرستید، امتیاز بیشتری می‌گیرید و رتبه‌تان بالا می‌رود.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
قدرت نشانه گیری خود را بسنجید!

بازی "پرتاب قوطی ها" این بار برای پلتفرم جاوا + دانلود

Can knockdown یک بازی جذاب و اعتیاد آور برای گوشی های اندرویدی است، این بازی موفق به کسب امتیاز 5 ستاره از فروشگاه گوگل پلی شده است. به تازگی نسخه ی جاوا این بازی ارائه شده و توانسته کاربران فراوانی را برای خود جذب کند. در این بازی باید با استفاده از توپ، قوطی های کنسرو را در فواصل مختلف مورد اصابت قرار دهید. سعی کنید فواصل دورتر را مورد اصابت قرار دهید تا بتوانید امتیازهای بیشتری را کسب کنید.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

مسیر صحیح را پیدا کنید!

بازی سرگرم کننده "Bounce" برای سیمبین + دانلود

گاهی اوقات بازی های ساده و کم حجم جذابیت و هیجان فراوانی نسبت به بازی های سنگین و گرافیکی دارند. بازی Bounce از جمله بازی های ساده و کم حجم برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین است، که طرفدارن فراوانی برای خود یافته است. در این بازی شما وظیفه دارید یک توپ را در مسیر صحیح حرکت دهید، حرکت توپ بسیار آسان بوده و می توانید بدون هیچ مشکلی آن را هدایت کنید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
Naargh براي ويندوزفون؛

اين بازي سرعت عمل شما را مي سنجد + دانلود

در این بازی فوق‌العاده جذاب بایستی از بین شکلک‌های جالب و خنده‌دار آن‌هایی را که رنگ رخسارشان در حال رفتن است را بزنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

بازی فوق العاده جذاب"بیلیارد" برای ios + دانلود

بازی Pool Break از کامل ترین بازی های بیلیارد برای سیستم عامل ios است. در این بازی سبک های مختلف بیلیارد از جمله Snuker, Krokinol و ... گنجانده شده است. جذابیت بازی فقط برای وجود سبک های مختلف محبوب نیست، بلکه گرافیک و شبیه سازی سه بعدی سبب گرایش کاربر به سوی آن می شود. در این بازی قادر خواهید بود، به صورت آنلاین با بازیکنان سراسر جهان به رقابت بپردازید و حتی با آن ها در مورد بازی و شرایط آن صحبت کنید. بازی با کاربر مجازی (کامپیوتری) دارای چهار سطح مختلف از دشواری است، سعی کنید کاربر مجازی را نیز با بهترین امتیاز ممکن شکست دهید.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

بازی آنلاین؛

بازی استراتژیک امپراطوری‌های جاوید + لینک سایت

امپراطوری های جاوید محبوبترین و پیشرفته‌ترین بازی استراتژیک آنلاین می‌باشد که به بیش از 30 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. در این بازی شما یکی از دو نژاد امپراتوری‌ها و یا صحرانشینان را انتخاب باید انتخاب کنید و سپس در کنار هزاران بازیکن دیگر لرزه بر تن دشمنان خود بیندازید.

 

  برای توضیحات بیشتر و شروع بازی اینجا کلیک کنید


 

 
یکی از بهترین بازی های فکری؛

بازی "سودوکو" برای پلتفرم جاوا + دانلود

بازی سودوکو (Sudoku) یکی از محبوب ترین بازی های فکری در سراسر جهان است و بسیار از افراد در اوقات فراغت و استراحت خود از این بازی استفاده می کنند، زیرا بازی سبب شکوفایی و رشد مغز می شود. سودوکو به جدول اعداد گفته می شود و باید در هر ردیف و ستون اعداد تکراری وجود نداشته باشد. نوع متداول سودوکو در واقع نوعی جدول است، که از 9 ستون عمودی و 9 ستون افقی تشکیل شده و البته کل جدول هم به 9 ستون کوچکتر تقسیم می‌شود.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
دقت عمل خود را بسنجید!

بازی "دارت" برای پلتفرم جاوا + دانلود

بازی دارت از جمله ورزش هایی است که نیاز به دقت عمل و تمرکز فوق العاده بالایی دارد، حالا شما با استفاده از بازی Hot Shot Darts می توانید دقت عمل و تمرکز خود و دوستانتان را امتحان کنید. بازی دارت بسیار جالب است و در نگاه اول پرتاپ تیرها به سوی مرکز سیبل به بسیار راحت به نظر می رسد، اما آسان نیست! شما باید در پرتاب های خود زاویه پرواز و نیروی پرتاب را در نظر بگیرید.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

 
میوه ها را تکه تکه کنید؛

بازی Fruit Ninja را این بار در رایانه تجربه کنید + دانلود

Fruit Ninja  یک بازی کلاسیک، شگفت انگیز، پرهیجان و اکشن است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید.


 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

بازی فوق العاده جذاب "Assassin's Creed" برای سیمبین + دانلود

Assassin's Creed یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای رایانه و گوشی های اندرویدی است، در این گزارش قصد معرفی نسخه سیمبین بازی را داریم. داستان و وقایع موجود در بازی کاربران را به سوی خود جذب می کنند. داستان بازی به این گونه است، که شما در نقش یک آدمکش حرفه ای ظاهر می شوید و دست به سرقت و جاسوسی می زنید، مهم ترین مانع موجود در بازی برای سرقت و جاسوسی وجود نگهبان متعدد و ماهر است.
 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


دانلود مجموعه‌ای از بهترین بازی های اندرویدی + دیتا

سال 2013 میلادی هم به پایان رسید، در این سال بازی های متنوعی به بازار ارائه شد که برخی از آن ها کاربران را مجذوب خود می کردند. در این گزارش قصد معرفی بازی های گرافیکی و جذاب سال 2013 برای گوشی های اندرویدی را داریم. برخی از بازی ها دارای حجم دیتا بالایی هستند و برای علاقه مندان به بازی بسیار مناسب هستند.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



 




گردآوری از: سالار واعظی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
sajjad
۲۰:۵۱ ۲۱ دی ۱۳۹۲
خوب ولی به فکر کامبیوتر هم باشید
Iran (Islamic Republic of)
peyman
۲۳:۱۱ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید,واقعا در ضمینه رایانه کم لطفی میکنید......
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۱۸:۲۷ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام بازی جاوا بییشتر بزارید
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۲:۵۴ ۲۰ دی ۱۳۹۲
چرا بازی های رایانه ای نمی گذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
sajad
۱۰:۵۲ ۲۰ دی ۱۳۹۲
سلام اگرمیشه برای رایانه وکامپیوتربیشتربازی بزارید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۵۰ ۲۰ دی ۱۳۹۲
برای رایانه بازی های بهتری بگذارید در شان ما نیست...
آخرین اخبار