خطر کم شنوایی در انتظارآدم‌های خوش لباس+عکس

پژوهشگران معتقد هستند، که یکی از عوارض اصلی زندگی مدرن می‌تواند سلامت افراد را تحت تأثیر قراردهد و آن تنها به خاطر خوشبینی و تظاهر به زندگی مدرن درافراد ایجادمی‌شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، پژوهشگران در خصوص بکی از خطرناکترین عوارض زندگی مدرن که همانا ناشنوایی است به افراد هشدار می‌دهند.

گفتنی است: درحال حاضر در دنیا از هر 6 نفر یک نفر دچار مشکل از دست دادن شنوایی هستند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ دانشمندان اصلی‌ترین عامل بروز این مشکل ار درگوش کردن موسیقی با صدای بلند از طریق هد ست‌ها می‌دانند.



پژوهشگران هشدار می دهند؛ که آسیب به شنوایی در اثر صدا‌های بلند می تواند برگشت ناپذیر باشد و درحال حاضر مشکل ضعف شنوایی دیگرمخصوص افراد سالمند نیست و حتی جوان‌ها را نیز می تواند تحت تأثیر قرار دهد.

دانشمندان همچنین دریافته‌اند که نوازندگان و موسیقی دان‌ها بیشتر از سایر افراد با مشکل آسیب دیدن حس شنوایی مواجه هستند زیرا به طور هر روزه در معرض شنیدن صدا‌های بلند قرار دارند.

دانشمندان معتقد هستند؛ که امروزه استفاده از هدست‌ها باید برای افرادر دارای نوعی محدودیت شود وافراد از هدست‌ها به مدت کمتری استفاده کنند زیرا درغیر این صورت ضعف قدرت شنوایی خیلی زود به سراغشان خواهد آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: گوش ، سالمند ، قدرت ، حس ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار