تسكين دردهاي مزمن با "فيزيوتراپي خانگي"

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهند یکی از روش های درمانی که باعث بهبود وضعیت استخوانی و عضلانی می شود فیزیوتراپی است که یکی از روش های قدیمی جهانی برای آن ماساژ است.

به گزارش خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران؛ درمان بیماری های اسکلتی، گوارشی، رفع استرس، "افسردگی"، بهبود جریان خون و افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها از فواید "فیزیوتراپی"هستند.

بررسی ها نشان می دهند، تکنیک های سالم و موثری وجود دارند که از بسیاری از دردها پیشگیری می کنند و امروزه از ماساژ به عنوان شكلي از فیزیوتراپی برای بیماری های خاص استفاده می شود.

گفتنی است، امروزه با ماساژ کف پا و تکنیک هایی که در فیزیوتراپی کاربرد زیادی دارد در بیماری هایی چون "تنگی عروق قلب"، پیوند پوست، پیوند اعضا، واریس و "ضایعات پوستی" و "تقویت سیستم ایمنی بدن" تجربه های زیادی را به دست آورده اند.

نتایج مطالعات نشان می دهند با ماساژ کف پا و گاهی با ماساژ نقاط مختلف بدن زیر آب گرم و یا سیستم حرارتی می توان نوعی از فیزیوتراپی طب سنتی را در منزل ایجاد کرد.

ماساژ باعث "دفع سموم بدن" می شود به طوري كه "ماساژ های قلب" و نقاط حساس بدن حتما باید توسط افراد ماهر و متخصص صورت گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.