پاسخ "استودیو آفتاب" به شبهات دینی جوانان

امان‌الله پیش نماز زاده گفت: "استودیو آفتاب" به همراه کارشناسان خود پاسخ شبهات دینی جوانان را می‌دهد.

"امان‌الله پیش نماز زاده" تهیه کننده "استودیو آفتاب" با اشاره به موضوع و رویکرد این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "استودیو شب آفتاب" به شبهات دینی که موضوع جدیدی نبوده پاسخ می‌دهد به این دلیل که در طول یک قرن اخیر به بسیاری از این سوالات پاسخ داده شده است.
 
وی افزود: شبهات دینی برای جوانان باعث پرسش سوال‌های بسیاری می‌شود که در صورت نبود پاسخی آنان دچار مشکل خواهند شد.
 
پیش‌نماززاده تصریح کرد: با توجه به سوالات مطرح شده اگر سوال‌ها درست باشد، خود نشانه خرد و عقل است و نیمی از پاسخ را در بر خواهد داشت.
 
این تهیه‌کننده با اشاره به کارشناسان "استودیو آفتاب" اظهار داشت: کارشناسان برنامه‌های مذهبی باید فقیه باشند و نیز با آشنایی کامل با علوم و الهیات بتوانند پاسخگوی سوال‌های جوانان باشند.
 
پیش نماز زاده با اشاره به دادن کلیدی به دست جوانان، تصریح کرد: "استودیو آفتاب" در راستای پاسخ دادن به شبهات جوانان در خصوص مسائل دینی، کلیدی را در اختیار آنان قرار می‌دهد.
 
وی درباره حضور کارشناسان برنامه "استودیو آفتاب" گفت: به منظور یادآوری نکات و اتفاقاتی که در زمان پرسش سوال از سوی جوانان پیش می‌آید، حضور 2 کارشناس و بحث بر سر هر موضوع از دیدگاه‌های متفاوت الزامی است.
 
تهیه‌کننده "استودیو آفتاب" درباره حضور جوانان با هر سطح تحصیلی، گفت: جوانان با داشتن هر سطحی از تحصیلات، توانسته در برنامه "استودیو آفتاب" حضور بهم رسانند و درباره "دلنوشته‌ها" نیز به گفتگو و نتیجه برسند.
 
پیش نماززاده با اشاره به "دلنوشته‌ها" تصریح کرد: در کنار همه بخش‌های برنامه، آیتم "دلنوشته" پخش شده و جوانان نیز در این باره به بحث و طرح و سوال می‌پردازند.
 
وی خاطر نشان کرد: "استودیو آفتاب" هر شنبه ساعت 15 در فرم یک برنامه عصرگاهی روی آنتن می‌رود.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار