سیفی: برای گرم شدن بازار انتخابات کاندید شدم/رسول خادم بهترین گزینه ریاست فدراسیون کشتی است

کاندید احراز پست ریاست فدراسیون کشتی گفت: از ابتدا هم قصد رئیس شدن در فدراسیون کشتی را نداشتم و فقط برای آنکه بازار انتخابات گرم شود کاندید شدم.

حمید سیفی پس از آنکه در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی به نفع رسول خادم انصراف داد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کشتی وقتی دیدم استقبالی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی نشده است تصمیم گرفتم برای آنکه بازار انتخابات تا اندازه ای گرم شود کاندید شوم.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم زمانی که صحبت از کشتی می شود باید همه قهرمانان این رشته احساس دین کنند و  پا جلو بگذارند اما متأسفانه به غیر از چند نفر هیچ کسی برای حضور در مجمع انتخابات ریاست فدارسیون کشتی ثبت نام نکرد که فکر می کنم این اتفاق چندان دلچسب نباشد.

قهرمانی سابق آسیا افزود:خیلی خوب است که قهرمانان سابق کشتی که هم اکنون در عرصه مدیریت نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند زمانی که صحبت اعتلای این رشته می شود احساس دین کنند و در فضایی دوستانه و خارج از مسائل حاشیه ای کمک کنند تا ورزش اول کشور به موفقیت های بزرگ برسد.

وی درباره علت انصرافش به نفع رسول خادم در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی عنوان کرد:باور کنید از همان ابتدا نیز  برای ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام نکردم و در مجمع وقتی دیدم شخص بزرگی چون رسول خادم حضور دارد وظیفه خودم دانستم که به نفع او کنار بکشم.

سیفی در خاتمه عنوان کرد:رسول خادم در شرایط کنونی از هر نظر بهترین گزینه برای تصدی ریاست فدارسیون کشتی است و من مطمئن هستم او می تواند به ورزش اول کشور کمک کند،در این راه نیز هر کمکی بتوانم با تمام وجود انجام خواهم داد.

در مجمع انتخابات ریاست فدارسیون کشتی که روز شنبه 14 دی ماه در آکادمی ملی المپیگ برگزار شد رسول خادم با 37 رأی از 38 رأی مأخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار