مراسم و رونمایی از مجموعه شوخی کردم "مهران مدیری"؛

مهران مدیری: شوخی‌های این مجموعه باید جدی گرفته شود/ ترس از رسانه‌ها "مهران مدیری" را مجبور به تشکر کرد

مهران مدیری در مراسم رونمایی از مجموعه "شوخی کردم" عنوان کرد: شوخی‌های این مجموعه باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ ظهر امروز مراسم رونمایی از مجموعه "شوخی کردم" مهران مدیری در هتل هما برگزار شد.
 
در ابتدای مراسم پس از قرائت سرود جمهوری اسلامی ایران مراسم با اجرای "محمد سلوکی" برگزار شد.
 
"محمد سلوکی" در ابتدا گفت: این مراسم به دعوت شخص "مهران مدیری" و شرکت گلرنگ رسانه برگزار شد.
 
بعد از آن دکتر ابراهیمی، معاونت مالی و اقتصادی گلرنگ از حضور میهمانان قدردانی کرد.
 
پس از آن "مهران مدیری" در این مراسم رو به میهمانان گفت: از تشریف فرمایی شما خیلی ممنون هستم و نمی‌دانم چگونه و به چه شکلی تشکر کنم؛ اهالی سینما، تئاتر، موسیقی، دوستان، شرکت گلرنگ، وزارت ارشاد در این مراسم شرکت کردند و وقت گذاشتند که از همه‌ی آنها سپاسگزارم.
 
"مدیری" ادامه داد: هیچ ایده‌ای برای این برنامه وجود ندارد و هیچ کنداکتور خاصی برای آن تدارک ندیده‌ایم، تنها هدفمان دیدن بخش‌هایی از برنامه و دور هم جمع شدن است.
 
وی افزود: من باید از رسانه‌ها هم تشکر کنم چرا که فردا پدر من را در می‌آورند.
 
وی بیان کرد: "شوخی کردم" یک ایده اولیه داشت که یک روز درباره آن با بچه‌های نویسنده حرف زدیم بعد از آن ایده را پخته و شکل دادیم.
 
"مدیری" تصریح کرد: بنابراین به آیتم‌های کوتاه با تم اجتماعی و سیاسی رسیدیم و دکوری با 67 بازیگر دور هم جمع کردیم و این کار شکل گرفت.
 
وی درباره این مجموعه اظهار داشت: هر مجموعه "شوخی کردم" یک موضوع مشخص دارد مثلا درباره خلاقیت، خشونت، اقتصاد، مد، زندگی زناشویی و غیره که در بین کارها برای اولین بار موسیقی به صورت کلیپ تصویری پخش می‌شود به انضمام پلاتوهایی که من با مردم حرف می‌زنم.
 
بعد از صحبت‌های "مهران مدیری" کلیپی از "شوخی کردم" به مدت 15 دقیقه پخش شد.
 
پس از پخش کلیپ "محمد سلوکی" با اشاره به کلیپ پخش شده رو به "مهران مدیری" عنوان کرد: که شما نگران نیستید شوخی شما را جدی بگیریم؟
 
"مدیری" در این باره افزود: خوب است که شوخی را جدی بگیرید در این مجموعه بخش عمده‌ای از معضلات مطرح می‌شود؛ ما یک سمت حرفمان، مسئولان در همه زمینه‌ها بودند، بخش دیگر مردم، فرهنگ و بسیاری از چیزها بود که باید به این مسائل انتقاد شود.
 
"مدیری" عنوان کرد: یکی از سخت‌ترین کارها در شبکه نمایش خانگی بخش نظارت مدیریت و پخش است که این زحمت با فخریان بوده که در این زمینه سنگ تمام گذاشته و از فردا توزیع این مجموعه آغاز می‌شود.
 
"مدیری" ادامه داد: از تمامی عزیزان در مطبوعات، رسانه‌ها، وزارت ارشاد، گلرنگ، تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم "شوخی کردم" به لحاظ اجتماعی کار مفیدی برای جامعه باشد و ماندگار شود.
 
گفتنی است؛ داریوش اسدزاده، رابعه اسکویی، بیژن امکانیان، اشکان خطیبی، رضا جاویدنیا، بهنوش بختیاری، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، خشایار الوند، محمد سلوکی، فاطمی هاشمی، نادر سلیمانی، هدی زین‌العابدین، حمید کاشانی، بهرام عظیمی، جمشید جهان زاده، سحر ذکریا، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، جواد رضویان، سروش صحت، ستاره پسیانی، فلامک جنیدی، محراب قاسم خانی، شقایق دهقان، سپند امیر سلیمانی، کمند امیرسلیمانی، رضا نیکخواه، مهران غفوریان، عارف لرستانی، رضا یزدانی (خواننده)، مهدی ژوله (نویسنده)، حمید برزگر (نویسنده)، شبنم قلی خانی، علی قربان زاده، لاله اسکندری، گلاره عباسی، محمدرضا هدایتی، بهنوش بختیاری، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، امیر قادری (منتقد سینما)، مهدی فقیه و .... در این مراسم حضور داشتند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.