قم/ با قبول دوازدهمین باخت در لیگ سیزدهم؛

صبا در جایگاه دوازدهم باقی ماند

تیم فوتبال صبای قم با وجود شکست برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان همچنان در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی ماند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تیم فوتبال صبای قم به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در دیدارهای خانگی 6 فصل اخیر لیگ برتر فوتبال برابر سپاهان اصفهان صف‌آرایی کرد اما دست خالی از این میدان خارج شد و طلسم شکست‌ناپذیری این تیم در خانه برابر سپاهان هم شکسته شد.

از سال 87 که تیم صبا به عنوان نماینده فوتبال قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود تا قبل از بازی هفته بیست و یکم لیگ سیزدهم، صبا در دیدارهای خانگی خود در ورزشگاه یادگار امام قم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هم پیروز نشده بود و هم به این تیم نباخته بود اما سرانجام این طلسم شکسته شد و صبا همچنان در بین تیم‌های قعرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند.

در هفته‌ای که صبای قم با یک گل در ورزشگاه یادگار امام قم به تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان باخت البته خوش شانس بود که دیگر همسایه‌های این تیم در انتهای جدول رده‌بندی همگی امتیاز از دست دادند تا صبا همچنان با 19 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار داشته باشد.

در هفته شکست صبای قم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تیم راه آهن سورینت در ورزشگاه تختی تهران با یک گل مغلوب استقلال تهران شد و بدین ترتیب همچنان با یک امتیاز کمتر از شاگردان عبدالصمد مرفاوی در مکان سیزدهم جدول قرار دارد.

همچنین تیم ذوب آهن اصفهان نیز در دیدار خانگی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با تساوی یک بر یک متوقف شد تا بدین ترتیب با 2 امتیاز کمتر از صبا در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر بایستد.

تیم فوتبال مس کرمان نیز در ورزشگاه خانگی خود یعنی شهید باهنر کرمان در حضور طرفداران خود برابر سایپای البرز نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2 بر 2 کسب نکرد تا بدین ترتیب با سه امتیاز کمتر از صبای قم در رده پانزدهم جدول لیگ برتر باشد.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که این هفته در خانه خود میزبان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بود برابر این تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا این تیم نیز یکی از 16 امتیازی‌های جدول رده‌بندی لیگ برتر باشد و در مکان شانزدهم باقی بماند.

بدین ترتیب جایگاه دوازدهمی صبا در جدول رده‌بندی لیگ برتر همچنان دست نخورده باقی ماند اما نکته جالب توجه این است که صبا اکنون با 12 باخت رکورددار تعداد بیشترین باخت در جدول رده‌بندی لیگ سیزدهم است و یکی از ضعیف‌ترین دوران حضور خود در لیگ برتر را سپری می‌کند./س

برچسب ها: قم ، صبا ، جایگاه ، دوازدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.