برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه وانت نیسان در بزرگراه همت دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 05:35 بامداد امروز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 11، 29 و گروه امداد و نجات 13را به سمت محل حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت، بعد از بزرگراه مدرس اعزام كرد.

محمد امامی افسر آماده منطقه 2 عملیات در این خصوص ابراز داشت: در محل حادثه یك دستگاه كامیونت در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت در حال حركت بود كه به علت رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی كنترل خودرو را از دست داده و به شدت با یك دستگاه خودرو ی وانت نیسان كه در همان مسیر در حال حركت بود برخورد وباعث محبوس شدن دو سرنشین خودروی كامیونت داخل اطاقک خودرو شده بود.

وی افزود: شدت برخورد دو خودرو با یکدیگر به حدی بود که وانت نیسان با تیرچراغ برق بزرگراه برخورد کرده و در وضعیت خطرناکی قرار گرفته بود.

امامی خاطر نشان کرد: آتش نشانان با قطع سامانه برق خودرو ها از بروز آتش سوزی جلوگیری کرده و با قرار دادن علائم هشداردهنده محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات، راننده و یكی از سرنشینان آن را از داخل اتاقك كامیونت خارج كرده و همراه با مصدوم دیگر این حادثه به امدادگران اورژانس تحویل دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از اطمینان از رفع هر گونه خطر پس از انتقال خودرو توسط جرثقیل به كار خود پایان دادند.







انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار