ساعدی: پیشکسوتان استقلال ما را یاد دوران طلایی فوتبال‌شان انداختند

هاشم ساعدی در ارتباط با برد پیشکسوتان استقلال در دربی گفت: این برد را به تمام استقلالی‌ها و پیشکسوتان عزیزی که در این دیدار تلاش کردند تبریک می‌گویم.

به‌گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم ساعدی در ارتباط با برد پیشکسوتان استقلال در دربی گفت: این برد را به تمام استقلالی‌ها و پیشکسوتان عزیزی که در این دیدار تلاش کردند تبریک می‌گویم. قطعا این برد برای خانواده استقلال افتخار محسوب می‌شود و امیدوارم پیشکسوتان استقلال که به فینال جام یونس شکوری رسیده‌اند بتوانند قهرمانی این مسابقات را هم متعلق به خود کنند. 

وی افزود: در گذشته بخشی از موفقیت‌های استقلال مرهون تلاش‌های این عزیزان بوده و این برد یادآور دوران طلایی فوتبال این پیشکسوتان بزرگ استقلال بود تا ما را یاد خاطرات‌مان بیندازد.
 ساعدی در ارتباط با وضعیت نکونام اظهار داشت: نکونام، کاپیتان استقلال و تیم‌ملی ایران است و همانند دیگر بازیکنان استقلال شایستگی‌های زیادی دارد. او در حال‌حاضر از دو باشگاه چینی و قطری پیشنهاد دارد اما همان‌طور که خودش هم اعلام کرده فعلاً تمام فکرش معطوف موفقیت استقلال است و این تفکر برای ما ارزش دارد.

 ساعدی افزود: نکونام تاکید کرده تا چند بازی آتی همراه استقلال است و بعد در خصوص پیشنهاد تیم‌های قطری و چینی تصمیم می‌گیرد. با این  حال قطعا باشگاه استقلال هم بعد از این بازی‌ها با نکونام رایزنی می‌کند و ما امیدوار به این هستیم که این بازیکن همچنان در  استقلال باشد. 

 وی در پايان خاطرنشان کرد: یک تشکر و قدردانی هم از رييس هیات‌مدیره جناب نجف‌نژاد، علی‌الخصوص مدیرعامل محترم باشگاه دکتر فتح‌الله‌زاده و اعضای هیات‌مدیره استقلال داریم که تلاش می‌کنند تا  منابع مالی لازم را برای باشگاه تامین کنند تا بتوانیم بخشی از مطالبات کادرفنی و بازیکنان را پوشش دهیم. الحمدا... با تلاش‌های دکتر فتح‌الله‌زاده و رئیس هیات‌مدیره اسپانسر جدیدی به نام بانک‌شهر به اسپانسرهای ما افزوده شده که قاعدتاً منابع مالی جدیدی برای باشگاه استقلال محسوب می‌شود و همان‌طور که مدیرعامل محترم فرمودند قبل از دربی مبلغی با تشخیص ایشان به کادرفنی و بازیکنان استقلال پرداخت می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار