هفته اول دور برگشت سوپرلیگ بسکتبال؛

برد سخت مهرام و پرتاب نارنجک در زنجان

دیدار دو تیم مهرام و همیاری زنجان در ابتدای دور برگشت سوپرلیگ با آرامش تمام نشد و تماشاگران زنجانی با پرتاب نارنجک نشان دادند که همچنان سنت ترقه بازی از سال قبل پابرجاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم مهرام با خاطرات ناخوشایندی از سال قبل به زنجان سفر کرد. مهرامی ها سال قبل با برخی اتفاقات در طول بازی و اعتراض به قضاوت داوران، زمین بازی را ترک کرده و باخت فنی گرفتند.

هر چند تیم تهرانی در نیم فصل اول هم زنجان را شکست داده بود اما جبران بازی سال قبل با بازگشت به زنجان و پیروزی مقابل این تیم در خانه حریف ممکن بود که این اتفاق با نتیجه 66 بر 59 رقم خورد.

2امتیاز در کوارتر دوم


تیم زنجانی در حالی که کوارتر اول را با نتیجه 25 بر 11 واگذار کرده بود در دو دقیقه به پایان نیمه، بازی را 27-27 مساوی کرد. در این دقایق ابتدا سامان ویسی و سپس بازیکن بومی زنجان با دو پرتاب 3 امتیازی برد میزبان را در نیمه اول با نتیجه 33 بر 27 برنده کردند.

مهرامی ها در کوارتر دوم بازی تنها موفق به کسب 2 امتیاز شدند. با این وجود در نیمه دوم این نتیجه را جبران کرده و برد هفت امتیازی خود را رقم زدند.

5 خطایی ها


سامان ویسی و وارتان بیدروسیان از تیم زنجان و سعید داورپناه و موسی نبی پور از مهرام در دقایق پایانی 5 خطایی شدند و در حالی که داور سوت پایان بازی را با برد مهرام زد،
تماشاگران زنجانی میان خود نارنجکی دستی را پرتاب کردند و برخوردی هم میان یکی از اعضای کادرفنی زنجان با بازیکنان سال قبل این تیم در مهرام پیش آمد.

سعید داورپناه، ‌محمد اوجاقی و آرمان زنگنه بازیکنان سابق همیاری در ترکیب زنجان بودند که داورپناه و زنگنه قصد رفتن به سمت زنجانی ها را با توجه به برخی صحبتها از طرف مقابل داشتند اما با کنترل از سوی نیمکت، به رختکن هدایت شدند.

برد ده امتیازی پتروشیمی


تیم پتروشیمی نیم فصل دوم را بدون بازیکن خارجی در اصفهان شروع کرد و در حالی که کوارتر اول بازی را با اختلاف 21 بر 10 تمام کرده بود در پایان نیمه با نتیجه نزدیک 34 بر 30 برنده شد.

ماهشهری ها نیمه دوم را هم به سود خود ادامه داده و در نهایت با پیروزی 73 بر 63 بدون شکست باقی ماندند.

ذوب آهن که به دنبال تجدید نظر برای حضور تماشاگران خود بود، تا پیش از این بازی تلاش فراوانی برای رفتن به کمیته انضباطی انجام داد اما فدراسیون چنین فرصتی را ایجاد نکرد تا دومین جلسه از محرومیت 3 جلسه ای تماشاگران این تیم مقابل پتروشیمی سپری شود.

قزوین هفته اول را تکرار کرد

تیم هفت الماس قزوین در حالی نیم فصل اول را شروع کرد که گرگان را در خانه شکست داده و روند باخت این تیم را استارت زد. قزوینی ها در شروع نیم فصل دوم نیز موفق به شکست 35 بر 29 گرگان در نیمه اول و 61 بر 53 در پایان بازی شدند.

گرگانی ها از شکل بازی حریف مقابل یار خارجی خود و خطا اعلام نشدن برخی حرکات آنها شاکی بودند.

برد با بازیکن خارجی، باخت بدون لاشا


تیم استقلال قشم در شروع بازی مقابل صنایع با نتیجه 21 بر 13 در کوارتر اول پیش افتاد اما بعد از مصدومیت لاشا یار خارجی تیم و نشستن وی روی نیمکت، شرایط تغییر کرد و صنایع نیمه اول را با نتیجه 42 بر 29 برد. 

شاگردان توفیق در نیمه دوم هم برتری را حفظ کرده و با نتیجه 77 بر 66 برنده شدند.

این پنجمین برد صنایع و دهمین باخت قشم در لیگ بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: زنجان ، مهرام ، نارنجک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار