معاون امور صنایع و اقتصاد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: بوکان از مجموع سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی در بخش صنعت 6.7 درصد را به خود اختصاص داده است.

رسول جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بوکان، اظهار داشت: بوکان از نظر فعالیت واحدهای صنعتی در آذربایجان غربی رتبه سوم را پس از ارومیه و خوی دارد.

وی به تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی بوکان که دارای پروانه بهره‌برداری هستند اشاره کرد و اذعان داشت: 150 واحد در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

جلیلی بر لزوم حل مشکلات واحدهای صنعتی بوکان تاکید کرد و گفت: عمده‌ترین مشکل واحدهای صنعتی سرمایه در گردش و بدهی‌های معوقه به اداره امور مالیاتی و تأمین اجتماعی است که در این زمینه باید رسیدگی شود.

معاون امور صنایع و اقتصاد سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: بوکان از مجموع سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی در بخش صنعت 6.7 درصد را به خود اختصاص داده است.

وی به حذف قوانین دست و پا گیر در ارائه جواز تاسیس واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: بنا به دستور وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت متقاضیانی که شرایط لازم برای احداث واحد صنعتی خارج از محدوده شهرک‌های صنعتی را دارند، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

جلیلی اضافه کرد: بوکان دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است که باید با توجه ویژه مسئولان این ظرفیت‌ها بالفعل شوند.

برچسب ها: بوکان ، اقتصاد ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.