در تور حرفه ای اسنوکر جهان، بازیکن با استعداد اهل یورک شایر، جوئل واکر با پیشرفت مثال زدنی و چشمگیر خود در تور حرفه ای اسنوکر جهانی کم کم استعداد و پتانسیل نهفته خود را باور می‌کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط بین الملل فدراسیون بولینگ و بیلیارد، بازیکن 19 ساله اهل شفیلد کشور انگلستان در طول فصل 2013-2014 تنها در هفت مسابقه به برتری دست یافت ولی فصل جدید خود را حداقل با دو برابر این مقدار پیروزی شروع کرده که نوید یک فصل پربار و پیشرفت چشمگیر وی در این عرصه را می دهد.

گفتنی است؛ وی برای اولین بار در سال 2010 و وقتی که در مسابقات ستاره آینده رایلی به عنوان قهرمانی دست یافت نام خود را بر سر زبان ها انداخت و مورد توجه همگان قرار گرفت. این مسابقات به عنوان مسابقات استعدادیابی در سطح نوجوانان در کشور انگلستان برگزار شد که بازیکنان زیادی را از اقصی نقاط کشور در خود شرکت داد و جایزه آن 5000 پوند به علاوه یک دوره آموزشی توسط رونی سالیوان بود و جوئل واکر به این مهم نایل شد.

رونی از وی به عنوان یک بازیکن بالغ از نظر ذهنی و تکنیکی نام برد و به عنوان بازیکنی که رفتار حرفه ای را می داند و کیفیت های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن برتر جهان را دارد و روزی می تواند نام خود را به عنوان قهرمان جهان مطرح کند.

این روزها واکر با بازیکنان با تجربه ای همچون نایجل باند و پل دیویسون تمرین می کند که از نصیحت های به موقع و مثمرثمر آنها نیز به نحو احسنت بهره مند می گردد. حضور در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تور اروپایی آزاد اسنوکر در انت ورپ بلژیک با از پیش رو برداشتن حریفانی همچون جمی کپ و مارک کینگ با نتایج مشابه 4 بر صفر نویدگر پیشرفت سریع وی در این رشته می باشد، هرچند که با نتیجه 4 بر 3 در ادامه از بن وولاستن شکست را پذیرفت و از گردونه رقابت خارج شد.

در حال حاضر طبق پیش بینی بزرگان اسنوکر و به لطف پیشرفت سریع و خیره کننده وی، واکر یکی از شانس های آینده ورزش اسنوکر انگلستان به شمار می رود و پتانسیل رسیدن به قله های موفقیت جهانی را نیز دارد و یک استعداد بی نظیر خدادادی به شمار می رود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اسنوکر ، واکر ، بولینگ ، بیلیارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار