باشگاه يوونتوس براي حفظ پوگبا مصمم است

جوزپه ماروتا مدير باشگاه يوونتوس ايتاليا اعلام کرد اين باشگاه براي حفظ پل پوگبا هافبک جوان فرانسوي خود مصمم است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، جوزپه ماروتا مدير باشگاه يوونتوس ايتاليا اعلام کرد اين باشگاه براي حفظ پل پوگبا هافبک جوان فرانسوي خود مصمم است. 

پوگبا سال 2012 از منچستر يونايتد به يوونتوس پيوست و از آن زمان به يکي از بهترين هافبک هاي فوتبال اروپا تبديل شده است. 

اين ستاره سياهپوست تا دو سال ديگر با يووه قرارداد دارد اما مسئولان اين باشگاه در نظر دارند اين قرارداد را تمديد کنند تا از تلاش تيم هاي مختلف اروپا براي به خدمت گرفتن اين بازيکن ملي پوش آسوده شوند. 

لازم به ذکر است، رئال مادريد و آرسنال براي به خدمت گرفتن پوگبا اعلام آمادگي کرده اند و اين در حاليست که منچستر يونايتد نيز علاقمند است وي را به اولدترافورد بازگرداند. 

ماروتا  نيز در ادامه گفت: «پوگبا بازيکن بسيار خوبي است و به همين دليل چشم باشگاه هاي بزرگ به دنبال اوست. ولي ما قصد فروش او را نداريم و به زودي با مدير برنامه هاي پوگبا در مورد قرارداد وي گفتگو خواهيم کرد.»

مدير يوونتوس در مورد آينده آندره‌آ پيرلو هافبک ملي پوش و با تجربه يوونتوس گفت: «پيرلو تا پايان فصل با ما قرارداد دارد ولي رابطه او با باشگاه عالي است و به زودي اين قرارداد تمديد خواهد شد.»

وي در مورد آنتونيو کونته سرمربي يونتوس نيز گفت: «دوران حضور کونته در يوونتوس مي تواند تا مدتها ادامه يابد.»

ماروتا همچنين تاکيد کرد باشگاه يوونتوس در نقل و انتقالات زمستاني برنامه خاصي براي به خدمت گرفتن بازيکنان جديد ندارد و هيچ بازيکني را نيز به فروش نخواهد رساند.
 

برچسب ها: پوگبا ، یوونتوس ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار