لوازم الکترونیکی باستانی را بشناسید

با چند کاربردی شدن وسایل فناوری IT جدید بسیاری از وسایل الکتریکی به طور قطع بازنشسته و بلامصرف می‌شوند و تولید‌کنندگان باید به فکر نوآوری در تولید آنها باشند.

به گزارش خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران، دانشمندان دریافته‌اند که وسایلی مانند تلویزیون و ساعت زنگ‌دار جز وسایلی است که با آمدن تلفن‌های همراه هوشمند حضور آنها در کنار وسایل زندگی روزمره بسیار کم‌رنگ شده است.

گفتنی است: این بررسی زنگ خطر را برای سایر وسایل فناوری مانند دوربین‌ها عکاسی و فیلم‌‍برداری، کنترل از راه دور تلویزیون و دستگاه‌های پخش فیلم و عکس به صدا درآورده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ با قدرتمند شدن فناوری‌های بکار رفته در تلفن‌های همراه هوشمند بسیاری از این وسایل در آینده جایی در میان وسایل ضروری افراد نخواهند داشت.

این زنگ خطر به ویژه برای شرکت‌های تولیدکننده این وسایل است که به نظر می‌رسد باید خطر تولید محصولات قدیمی خود را تغییر داده هماهنگ با فناوری‌های نوین گام بردارند.

در حال حاضر تبلت‌ها می‌توانند به جای یک تلویزیون کوچک و گوشی‌های تلفن همراه به جای ریموت کنترل از راه دور ماشین و یا حتی تلویزیون به کار روند و این وسایل به دوران بازنشستگی خود رسیده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.