لرستان/

صدور سه هزار و 500 میلیارد ریال موافقت اصولی در بخش تاسیسات گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از صدور سه هزار و 500 میلیارد ریال موافقت اصولی در حوزه گردشگری و تاسیسات مرتبط با این صنعت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛ سیدقاسم قربانی افزود: این میزان موافقت اصولی با هدف توسعه و تامین زیرساخت ها و همچنین تاسیسات و امکانات موردنیاز در زمینه رشد و توسعه صنعت گردشگری استان از سال گذشته تاکنون صادر شده است.
وی اظهار کرد: این موافقت اصولی ها در قالب پروژه های اجرایی در بخش تاسیسات صنعت گردشگری شامل سفره خانه سنتی، هتل آپارتمان، مجتمع خدمات رفاهی، تفریحی، مجتمع اقامتی پذیرایی و تفریحی در استان با مشارکت فعال و موثر بخش خصوصی تدوین و صادر شده است.
قربانی افزود: این پروژه های زیرساختی در حوزه تاسیسات گردشگری و اقامتی در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الشتر، الیگودرز، ازنا و کوهدشت عملیاتی و اجرایی خواهند شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان اظهار کرد: این موافقت اصولی ها با هدف جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و در راستای تولید ثروت و زمینه سازی برای ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار و همچنین رونق صنعت گردشگری و توسعه اقتصادی استان صادر شده است.
قربانی افزود: استان لرستان با وجود ظرفیت ها و جاذبه های بیشمار گردشگری قابلیت بالایی برای تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور و همچنین زمینه سازی برای مشارکت فعال و موثر بخش خصوصی بر اساس رویکردهای اجرایی دولت و مدیریت ارشد استان را دارد./س
 
برچسب ها: صدور ، موافقت ، تأسیسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.