پنهان کاری مسئولان درباره مشکلات عجیب اخلاقی در باشگاه بزرگ

مشکل اخلاقي در کمپ باشگاه بزرگ ليگ برتري دوباره با پنهان‌کاري مسئولان این باشگاه مواجه شده است!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از روزنامه خراسان براي رسانه‌ها پوشش دادن مشکلات اخلاقي در کمپ باشگاه بزرگ ليگ برتري، تبديل به يک عادت شده است. اين کمپ که در طول 3 سال گذشته شاهد اتفاقات و مسائل حاشيه‌اي بي‌شمار بوده‌، به تازگي هم اتفاقات جديد به خود ديده است.

 

به گزارش منابع موثق خبري، يکي از مسئولان تيم اميد اين کمپ که در گذشته هم داراي مشکلات اخلاقي زيادي بوده‌، اخيرا دست به اقدامي زده که باعث شده کار به شکايت و شکايت‌کشي بکشد.

 

ماجرا به‌ قدري تلخ است که افشاي آن امکان‌پذير نيست اما فردي به نام «ف.ح» نقش اصلي داستان را بازي مي‌کند. جالب اين‌جاست که اين فرد سال گذشته هم به دليل مشکلات اخلاقي از کمپ باشگاه بزرگ اخراج شد اما پس از گريه و زاري مقابل مسئول کمپ، دوباره اجازه يافت تا کار خود را آغاز کند و اين بار حتي پست بالاتري بگيرد.

 

اين فرد که سابقه بدي دارد، پس از گذشت نزديک به يک سال دوباره دست به اقدامي زشت و زننده زده که حالا همه از آن خبر دارند. او رفتار نامناسبي در رختکن تيم با يک فرد داشته که بي‌شک مي‌تواند عواقب زيادي برايش به همراه داشته باشد، البته در کمپ اين باشگاه بزرگ پنهان‌کاري جايگاه ويژه‌اي دارد و مسئولان تلاش مي‌کنند تا با پنهان کردن‌ چنين اتفاقات تلخي، همچنان پشت ميز و صندلي خود بنشينند.

 

مدير اين کمپ که بيشتر تمرکزش روي نگهداري حيوانات در کمپ است تا مراقبت از جوانان و نوجوانان، در گذشته هم چند بار پس از تخلف‌هاي سنگين برخي از افراد سعي کرد اخبار را پنهان نگه دارد تا مبادا براي خودش مشکلي پيش بيايد.

 

البته مدير اين باشگاه هم در سال گذشته نشان داده که پتانسيل زيادي در پاک کردن صورت مسئله دارد. اين بار هم آن‌ها تلاش کرده‌اند تا همه‌چيز را دوستانه حل و فصل کنند؛ اين در حالي است که اتفاق رخ داده بسيار تلخ بوده است.

 

نزديک به 5 ماه قبل هم يکي از مسئولان اين کمپ تخلفي بزرگ صورت داده بود و حتي پس از اعتراض معاون کمپ، او را مورد ضرب و شتم قرارداد.

 

پس از رسانه‌اي شدن اين اتفاقات بود که تازه مسئولان کمپ و باشگاه به خود آمدند و اين فرد خاطي را به دست پليس سپردند تا زنداني شود. به نظر مي‌رسد اين بار هم رسانه‌ها بايد با دخالت در اين موضوع، پاي پليس را به ماجرا باز کنند. ‌‌
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.