کریس همسورث نامزدهای اسکار 2014 را معرفی می‌کند

کریس همسورث ستاره فیلم‌های "ثور" و "شتاب" نامزدهای اسکار 2014 را معرفی می‌کند.

به گزارش حوزه سینما جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ کریس همسورث ستاره فیلم های "ثور" و "شتاب"  در کنار شریل بون ایساکس  روز پنج شنبه  16 ژانویه نامزدهای اسکار 2014 را معرفی می‌کند.

نامزدهای ساکار 86 روز پنج شنبه  16 ژانویه در در یک کنفرانس خبری زنده در ساموئل گلدوین بورلی هیلز معرفی خواهند شد.



کریس همسورث” بازیگر جوان سینما که اصالت استرالیایی دارد، سال 1983 در شهر ملبورن به دنیا آمد، اما او مدت زمان زیادی در محل تولد خود اقامت نکرد و همراه جمع خانواده به شهرهای مختلف کشور استرالیا سفر کرد. حرفه پدر همسورث به گونهای بود که آنها همیشه مجبور به سفر و کوچ بودند. فعالیت هنری را از سال 2004 با حضور در چند برنامه تلویزیونی در استرالیا شروع کرد و سال 2011 در اولین فیلم معروف آمریکایی خود "کابینی در جنگل” را بازی کرد که حال و هوایی ترسناک داشت. قبل از آن وی در چند فیلم سینمایی، در نقشهای کوتاه و مکمل ظاهر شده بود.
 
منتقدان سینمایی میگویند بخت و اقبال خیلی زود به سراغ این بازیگر جوان آمد و او در ابتدای کار هنری خویش، برای بازی در نقش "ثور” ابر قهرمان چکش به دست معروف قصه های کمیک استریپی انتخاب شد. "ثور” در سال 2011 با فروش بالایی در جدول گیشه نمایش سیماهای جهان روبرو شد و نام همسورث را به عنوان یک بازیگر درجه یک مطرح کرد. تابستان امسال او در "انتقامگیران/ آونجرز” دوباره در نقش ثور ظاهر شد. او نسخه جدید "سفید برفی” را هم با موفقیت روی پرده سینماها داشت. این بازیگر هم اکنون در حال بازی در قسمت دوم "ثور” است و تا قبل از پایان سال جاری اکشن علمی تخیلی "سقوط سرخ” از وی اکران عمومی خواهد شد.



"استیون اسپبلرگ” هم او را برای بازی در نقش اصلی فیلم بعدی خود "روبوپوکالیپس” انتخاب کرده است. همسورث که به زندگی خانوادگی اهمیت زیادی میدهد، سال 2010 ازدواج کرد و در حال حاضر یک دختر یک ساله دارد. دو برادر او لیام و لوک هم بازیگر سینما هستند. 

گفتین است،‌ هشتاد و ششمین دوره جوایز آکادمی روز یکشنبه، 2 مارس 2014 بطور زنده از شبکه ABC و با اجرای "آالن  دگنرز"  پخش می‌شود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: کریس همسورث ، ثور ، شتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار