جزئیات یک قتل از زبان فرمانده انتظامی البرز؛

متهم: جسد مقتول را با تیغ به هشت قسمت مثله کردم/ پایان دردناک مردی که با زنان متاهل رابطه داشت

فرمانده انتظامی البرز جزئیات یک قتل فجیع را که حتی قسمتی از اعضای بدن مقتول توسط حیوانات درنده خورده شده بود را شرح داد.

سردار گودرزی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران از کشف یک فقره قتل خبر داد و به تشریح جزئیات آن پرداخت.
 
با اعلام فقدان فردی به نام محمد قاسم در پلیس آگاهی استان البرز پرونده ای در این رابطه تشکیل و موضوع از سوی ماموران پلیس تحت پیگیری قرار گرفت.
 
در بررسی های اولیه ماموران به تحقیقات از همسر فقدانی پرداخته و طبق اظهارات وی متوجه شدند نامبرده در تاریخ دوم آذر ماه امسال از منزل خارج شده و دیگر باز نگشته است.
 
با توجه به  پررنگ شدن فرضیه وقوع جنایت تحقیقات ادامه یافت تا این که دختر 12 ساله خانواده به نام شکیلا اطلاعات جدیدی در اختیار پلیس قرار داد.
 
این دختر بچه با ارایه سرنخ های مهم به پلیس عنوان داشت: ساعت 20:30 دقیقه شب سی ام آبان ماه امسال وقتی که پدرم به خانه آمد من مشغول چیدن سفره بودم که دیدم مادرم چیزی درون غذای پدرم ریخت و بعد از آن پدرم به اتاق خود رفت و خوابید.
 
در ساعاتی پایانی شب یکی از دوستان به نام لطیف به  منزل ما آمد و دیگر نمی دانم چه گذشت.  
 
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: با تحقیق مجدد از همسر فقدانی وی منکر مسمومیت همسرش و حضور فرد مذکور در منزل شد اما در ادامه لطیف دستگیر و در بازجو یی ها ضمن اعتراف به قتل قاسم عنوان داشت:در تاریخ مذکور به درخواست همسر مقتول به منزل آنها و به اتاق خواب همسرش رفتیم ،سپس جسد را به داخل حمام کشانده و با تیغ موکت بری آن را به هشت قسمت مثله کردیم و داخل دبه 60 لیتری گذاشته و در صندوق عقب خودرو پراید مقتول قرار دادیم و آن را به اتوبان ساوه _همدان بردیم .  
 
با اعترافات این متهم، زن مقتول بار دیگر  مورد بازجویی قرار گرفت و با اعتراف به قتل همسر خود عنوان داشت:از آنجا که شوهرش با زنان شوهر دار رابطه نا مشروع داشته در شب حادثه با خوراندن تعدادی قرص زاناکس حل شده در آب او را خواب آلود کرده و سپس با روسری خفه کرده است و لطیف فقط در مثله کردن وی نقش داشته است .
 
با راهنمایی متهمان محل رها سازی جنازه شناسایی و سر،دست و پاهای جسد زیر پل در اتوبان ساوه _همدان و نیم تنه وی نیز در اتوبان رباط کریم _ساوه در حوزه انتظامی زرندیه کشف شد که مقداری از آن را حیوانات وحشی خورده بودند.
 
این گزارش حاکی است: بقایای جسد جهت تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی کرج منتقل و متهمان نیز با بازداشت موقت روانه زندان شدند .
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار