اقدامات دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی

"اقتصاد روز"راديو ايران نگاهی تحلیلی بر موضوع. اقدامات دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی دارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو ايران اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دوشنبه هفته گذشته در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه اراده جمعی و هماهنگی لازم میان قوای سه‌گانه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود دارد، گفت: فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب برای مقابله با فساد اقتصادی، مسیر حرکت را تعیین کرده، لذا باید با جدیت و به‌دور از هرگونه جهت‌گیری سیاسی، گروهی و جناحی اجرای آن را با دقت دنبال کنیم.

وی با تأکید بر اینکه عزمی جدی برای خشکانیدن زمینه‌های فساد اقتصادی در دولت وجود دارد، افزود: بسترسازی برای فعالیت سالم اقتصادی، صیانت از بیت‌المال و اعتماد عمومی به‌عنوان یکی از مهمترین سرمایه‌های نظام در اولویت برنامه‌های دولت قرار گرفته و رئیس جمهور نیز با همین رویکرد دستوری ویژه برای مقابله با تبانی، ویژه‌خواری و درآمدهای غیرموجه صادر کرده‌ است.

برنامه "اقتصاد روز" که کاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران است، اقدامات دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی را از نگاه حریری نائب رییس اتاق بازرگانی و یوسفیان ملا نماینده مجلس مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

یادآور می شود، عاطفه بنایی تهیه کننده و ساسان قربانی کارشناس-مجری این هفته برنامه هستند.

علاقمندان می توانند عصر امروز یکشنبه، بیست و دوم دی ساعت 19:05 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موج FM 90 MHz دریافت نمایند.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار