بازیگر "باران" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هر کسی تمایل به بازی در مجموعه‌های "سهیلی زاده" را دارد/ این نقش مرا از خود بی‌خود کرد

"آزاده زارعی" بازیگر کاراکتر باران، از ایفای نقش خود در این سریال می‌گوید.

"آزاده زارعی" بازیگر نقش "باران" در سریال "آوای باران" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: من از طریق دستیاران خوب این مجموعه به "حسین سهیلی زاده" معرفی شدم و پس از انجام تست در چند مرحله، برای ایفای این نقش پذیرفته شدم.
 
وی افزود: سریال "آوای باران" اولین تجربه بازیگری حرفه‌ای من است و تا زمانی که جلوی دوربین نرفته بودم نمی‌دانستم که برای ایفای این نقش پذیرفته شده بودم.
 
وی درخصوص کاراکتر "باران" اظهار داشت:  "باران" دختری در یک خانواده مرفه است که در کودکی‌اش براساس دلایلی از خانه بیرون می‌رود و گم می‌شود و دوران کودکی تا بزرگسالیش را با بچه‌های کار و خلافکار سپری می‌کند.
 
زارعی تصریح کرد: بازی در نقش "باران" به طور غیر ارادی مرا از خود بی‌خود می‌کند و به این فکر می‌کنم که برخی از انسانها چه زندگی و سرنوشت سختی دارند و در همین جامعه کنار ما زندگی می‌کنند امیدوارم این اتفاق را برای هیچ فردی نیافتد.
 
"زارعی" درخصوص کلاس‌های بازیگری عنوان کرد:  من کلاس‌های بازیگری نگذرانده‌ام و تنها برای ایفای این نقش با معرفی "سهیلی‌زاده" 15 جلسه نزد "دژاکام" کلاس گذراندم.
 
"زارعی" درخصوص کار با "سهیلی‌زاده" بیان کرد: هنگامی که اثر از "سهیلی‌زاده" باشد ویژگی نقش مهم نیست و هرکس تمایل به بازی در سریال پرمخاطب‌های وی را دارد جدا از اینکه "باران" نقش خاصی و دردناکی داشت و این ویژگی کاراکتر را بسیار دوست داشتم.
 
"زارعی" درخصوص خال روی صورت کاراکتر "باران" و دیالوگ‌های شعر گونه این نقش اظهار داشت: خال روی صورت "باران" برای خود من است و دیالوگ‌های تمام مطابق فیلم‌نامه بوده است.
 
وی درخصوص نزدیکی کاراکتر "باران" به شخصیت واقعی خود خاطر نشان کرد: "باران" بسیار باشخصیت واقعی خود من تفاوت دارد مدل حرف زدن این کاراکتر به دیالوگ‌های نویسندگان و کنترلی که "سهیلی‌زاده" روی این نقش داشت برمی‌گردد تا سبب شکل‌گیری این ریتم شود وگرنه کاراکتر "باران" از خود من فاصله زیادی دارد.
 
انتهای پیام/ اس
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
بازی شما واقعآ عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
خیلی عالی نظر من 20 دمش گرم
آخرین اخبار