لیگ برتر والیبال؛

کیش و مات ارومی‌ها در آمل/گنبد نفس پیکان را گرفت

دیدار‌های هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش بازی در شهر‌های مختلف کشور دنبال شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حساس‌ترین بازی این هفته میان تیم‌های کاله آمل و شهرداری ارومیه برگزار شد که ارومی‌ها در ورزشگاه پیامبر اعظم آمل‌ با نتیجه سه بر یک مقابل تیم کاله آمل شکست خورد ارومی‌ها که در این دیدار از دو بازیکن خارجی جدید خود  در ارنج تیم بهره می‌بردند نتوانستند مقابل سرویس‌ها و دفاع مستحکم شاگردان بهروز عطایی حرفی برای گفتن داشته باشند.
 
 آملی‌ها هم در دور رفت لیگ نتایج قابل قبولی کسب نکرده بودند نیم فصل دوم را با نیکولاس‌ پاسور هلندی خود آغاز کرده تاکنون  توانسته حریفانش را به خوبی شکست دهد و به نوعی جایگاه خود را در کورس مدعیان حفظ کند و جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص دهد.
 
** برد خانگی پیکانی‌ها

 دیدار تیم‌های بازرگانی جواهری گنبد و پیکان تهران هم یکی دیگر از بازی سخت و حساس  این هفته محسوب می‌شد.
 
 گنبدی‌ها که فقط یک جلسه با ریکاررو‌ قطر پاسور برزیلی خود تمرین کرده بودند توانستند در مقابل پیکان بازی خوب و حرفه‌ای را به نمایش بگذارند.
 
اما در دو ست اول این دیدار خودرو سازان از ضعف روحی روانی میهمان خود نهایت استفاده را کردند و بازی را به نفع خود به پایان رساندند اما شاگردان اوجی از ست سوم به خود آمده و اجازه ندادند که پیکانی‌ها سه امتیاز کامل بازی را به خود اختصاص دهند و بازی را به ست پنجم کشاندند در ست پنجم زمانی که پوئن‌ها پایاپای پیش می‌رفت در پوئن 15 بر14 توپی که به زمین خورد یا نخورد از سوی داور به نفع پیکانی‌ها رقم خورد و نتیجه این ست 16 بر14 به پایان رسد و خودرو سازان دو امتیاز از دیدار هفته سوم دور برگشت کسب کردند.
 
**جنگندگی‌ کشاورزی‌ها در مشهد جواب نداد

 تیم والیبال نوین کشاورز در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‍‌ های کشور مقابل تیم میزان در مشهد مصاف داد و با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.
 
 شاگردان مسعود آرمات که به داشتن روحیه جنگنده شهرت دارند در این دیدار نتوانستند به خوبی مقابل حریف و میزبان خود قدرت نمایی کنند.
 
 سالن  مهران مشهد که مدت‌هاست در بازی‌های خانگی میزان شاهد حضور هزاران تماشاچی در خور است در دیدار هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ هم  جای سوزن انداختن نبود.
 
 تماشاچیان مشهدی حاضر در سالن یک صدا تیم شهرستان را تشویق کرده و خواستار برد سه امتیازی بودند که این اتفاق هم افتاد و میزان توانست امتیاز کامل این دیدار را هم به خود اختصاص دهد و جایگاه سومی خود را در جدول حفظ کند.
 
**ورامینی‌ها خاطره‌ای تلخ برای تبریزی‌ها
 
تیم والیبال متین ورامین‌ در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری تبریز با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. 

ورامینی‌ها که در دور رفت مسابقات لیگ هم در تبریز موفق به شکست سه بر صفر حریف خود شده بودند این بار هم درخانه خود اجازه امتیاز آوری به میهمان ندادند. 

"سعید ‌معروف" به عنوان یک کارگردان و بازی ساز حرفه‌ای در تیم ور‌امین به خوبی تاکتیک‌های ارائه شده از سوی " بانیو‌لی" را در زمین اجرا کرد و دیگر بازیکنان تیم متین توانستند اهداف سرمربی را در زمین اجرا کنند و سه امتیاز کامل بازی را به خود اختصاص دادند. 

پیش از انجام این دیدار کمتر کسی فکر می‌کرد تا شاگردان حسین معدنی به این راحتی به ورامین امتیاز دهند اما حتی بازیکن‌ برزیلی تبریزی‌ها هم نتوانست کاری از پیش ببرد. 

تبریزی‌ها در هفته چهارم میزبان تیم کا‌له مازندران هستند و امید دارند در خانه خود بتوانند آملی‌ها را شکست داده تا ناکامی هفته سوم را از این طریق جبران کنند.
 
**ادامه نوار برد بندر عباسی‌ها و صعود در جدول
 
تیم والیبال آلومینیوم المهدی‌ بندرعباس در دیدار هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور توانست سه بر صفر تیم ‌سایپا را شکست دهد. 

هیچ تیمی در بندر عباس نمی‌تواند به راحتی از تیم آلومینیوم المهدی‌ امتیاز‌آوری کند این بار نارنجی پوشان سایپا‌ مقابل میزبان جنوبی خود نتیجه را واگذار کردند. 

شاگردان " ناصر شهناز‌ی" توانستند پس از آمدن وی به عنوان سر‌مربی در تیم نتایج کسب شده خود را به طور کلی تغییر دهند به طوری که در بازیهای نیم فصل دوم آنها هدفشان صعود و ارتقا جایگاه در جدول رده بندی بود. 

نارنجی پوشان سایپا‌ در این هفته هم مقابل بندر عباس حرفی برای گفتن نداشتند و سه بر صفر نتیجه را واگذار کردند و همچنان جایگاه قعر نشینی خود را در جدول حفظ کرده‌اند. 

 تیم آلومینیوم المهدی‌ بندر عباس با این برد سه امتیازی جایگاهش‌ را در جدول رده بندی تا مکان هشتم جدول رده بندی ارتقا داد.
 
**زاهدانی‌ها مقابل صدر نشین حرفه‌ای جنگیدند 

 دیدارتیم‌های شهرداری زاهدان و باریج اسانس کاشان در هفته چهارم مسابقات دور برگشت لیگ برتر با نتیجه سه بر یک به نفع کاشانی‌های صدر نشین رقم خورد.
 
 تیم والیبال شهرداری زاهدان که از نظر مالی در بحران و شرایط ‌نامطلوبی به سر می‌برد در این دیدار مقابل کاشانی‌ها صدر نشین بسیار حرفه‌ای و قدرتمند ظاهر شد آنها توانستند ست نخست را به نفع خود به پایان رسانند اما قدرت نمایی کاشانی مانع از امتیاز آوری و گرفتن ست از سوی زاهدانی‌ها شد.
 
فرهاد قائمی‌ دریافت کننده تیم والیبال ‌باریج اسانس کاشان در این دیدار به مانند یک فوق ستاره عمل کرد و بیشترین نقش را در امتیاز آوری کاشانی ها داشت.
 
برنو‌ بازیکن‌ برزیلی تیم زاهدان به دلیل مصد‌ومیت از ناحیه پا اواخر ست دوم نتوانست به بازی خود در تیم ادامه دهد و حمید‌موحدی سر‌مربی تیم شهرداری زاهدان مجبور به بیرون کشیدن وی از زمین شد.
 
جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر 

با توجه به نتایج کسب شده از سوی تیمها در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جدول رده بندی با تغییرات عمده و خاصی همراه بود. 

این تغییرات شامل تیمهای صدر نشین نبود بلکه جایگاه تیمهای میانی جدول با تغییرات قابل توجهی همراه بود که به شرح زیر است؛
1-    باریج‌ اسانس کاشان
2-    متین ور‌امین
3-    میزان خراسان
4-    پیکان تهران
5-    کاله مازندران
6-    شهرداری تبریز  
7-    بازرگانی جواهری گنبد  
8-    آلومینیوم ‌المهدی بندرعباس
9-    شهرداری ارومیه
10-    نوین کشاورز
11-    شهرداری زاهدان  
12 -   سایپا البرز

 انتهای پیام/
برچسب ها: مختلف ، رقابت ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار