دکتر روحانی در بدو ورود به اهواز:

خوزستان، استان مقاومت و شهادت است

رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی اهواز گفت: دیدار با مردم استان های مختلف کشور یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید است تا نظرات و مطالبات مردم را از نزدیک و رو در رو بشنود و دولت این را جزو وظایف خود می داند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور ظهرامروز(سه شنبه) در فرودگاه اهواز، خوزستان را استان مقاومت با مردمی دلیر دانست که هشت سال در برابر حمله ظالمانه و اشغالگری دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و با ایثار و فداکاری خود در کنار رزمندگان اسلام، توانستند سرزمین خود را پس بگیرند.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: طبیعی است که دیدار از این استان مقاومت و شهادت و مردم بزرگوار و غیور و عشایر عرب، لر، بختیاری و سایر اقشار آن برای ما بسیار مغتنم است.

وی در خصوص برنامه‌های خود در این سفر سه روزه نیز گفت: به خاطر کمبود وقت دیدار مردمی عمدتاً با مردم اهواز، خرمشهر و آبادان خواهد بود و برنامه‌های دیگری هم از جمله دیدار با فرهیختگان، فرهنگیان، نخبگان، علما و طلاب و خانواده‌های معظم شهدا انجام خواهد شد.

رئيس‌جمهور  هدف از سفر دولت تدبير و اميد را  ديدار با مردم خوزستان و بررسي مطالبات و خواست آنها عنوان کرد. 

محمد شریعتمداری معاون اجرايي رئيس‌جمهور، علی جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدي وزير دادگستري ، علی‌اصغر فاني وزير آموزش و پرورش، علی شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي و محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام رئيس جمهور را در اين سفر همراهي مي‌کنند. 

رئيس‌جمهور در سفر سه روزه خود در  خوزستان که از امروز آغاز شده است، ضمن بررسي مسايل و مشکلات اين استان و شرکت در نشست‌هاي کاري، روند امور اجرايي استان و مشکلات منطقه را بررسي مي‌کند. 

ديدار با مقامات و مسئولان استاني و مردم شهرهاي مختلف خوزستان، فرهيختگان حوزه و دانشگاه، ديدار با خانواده معظم شهدا و ايثارگران، کارآفرينان، بانوان و جوانان، سران عشاير عرب و ساير اقوام، شرکت در نشست شوراي اداري استان ، سخنراني در مراکز عمومي و ديدار چهره به چهره با مردم از اهم  برنامه‌هاي رئيس‌جمهور در خوزستان است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار