مجموعه تالار وحدت آماده میزبانی جشنواره های موسیقی و تئاتر فجر می شود

اجرا برنامه جشنواره های موسیقی و تئاتر فجر با حضور پررنگ در مجموعه تالار وحدت به روی صحنه می روند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، سالن های این بنیاد در روزهای برگزاری جشنواره های موسیقی و تئاتر فجر میزبان اجراهای این جشنواره ها هستند.

گفتنی است جشنواره تئاتر فجر 28 دی تا 12 بهمن و جشنواره موسیقی فجر از 24 تا 30 بهمن ماه برگزار می شوند. 

تالارهای وحدت، رودکی، حافظ و فردوسی سالن هایی هستند که در جشنواره های موسیقی و تئاتر فجر حضور پررنگ و فعالی خواهند داشت.

تالار وحدت با اجرای نمایش های سقراط به کارگردانی حمیدرضا نعیمی 28 و 29 دی ماه و 6 و 7 بهمن ساعت 18 ، خانه برنارد آلبا به کارگردانی نیکل کریستین اشنایدر بائور یکم و دوم بهمن ساعت 18، pythian oratorio به کارگردانی ولادیمیر استانیفسکی 4 و 5 بهمن، آشپزی نانتا به کارگردانی سونگ سوونگ وان 9 و 10 بهمن ماه میزبان جشنواره تئاتر فجر است.

نمایش های خون و گل سرخ به کارگردانی بهزاد فراهانی 28 و 29 دی ماه، معمای مطربان پریشان به کارگردانی کورش زارعی 1 بهمن، p2 به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی 2 و 3 بهمن، هملت به کارگردانی آرش دادگر 5 و 6 بهمن، مکبث به کارگردانی شهاب آگاهی 7 بهمن، هومو ریواس به کارگردانی یاسر خاسب 8 بهمن، یرما با تشت خالی به کارگردانی مهران محمدزاده دهبازی 9 بهمن و آرش ساد به کارگردانی محمد رحمانیان 10 و 11 بهمن در تالار حافظ ساعت 18:20 به روی صحنه می روند.

تالار فردوسی نیز با اجرای اپرای عروسکی لیلی و مجنون به کارگردانی بهروز غریب پور از 2 تا 11 بهمن ماه ساعت 19 به استقبال علاقمندان می رود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار