تفاهمنامه بین "بانکهای رفاه کارگران" و "توسعه تعاون" منعقد شد

به منظور گسترش سطح همکاری های فیمابین و بهره گیری از ظرفیتهای مشترک و نیز کمک به بخش تولید و اشتغال،تفاهمنامه ای با حضور مدیران عامل دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون منعقد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک توسعه تعاون، علی محمد سهمانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به آمادگی کامل این بانک برای هرگونه تعامل و همکاری با بانک رفاه کارگران افزود: مشارکت در تامین مالی پروژه ها و طرح های سنگین صنعت نفت و گاز و طرح های بخش تعاون، معرفی و پشتیبانی متقابل از مشتریان خوش حساب بانکها و وصول چکهای مشتریان دو بانک در شعب یکدیگر از جمله مفاد این تفاهمنامه است.

وی ادامه داد: همچنین همکاری شرکتهای تابعه و استفاده از خدمات این شرکتها به صورت متقابل و استفاده از حساب های کارگزاری خارجی جهت انجام حوالجات ارزی از جمله مفاد این تفاهم نامه است که می تواند در عرصه خدمات رسانی به مشتریان نقش موثری داشته باشد.

سهمانی با تشریح دیدگاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با انسجام و یکپارچگی و ارتباط دوسویه سازمانهای تابعه وزارتخانه افزود: همکاری متقابل این دو بانک در ارائه خدمات بهینه به مشتریان و همچنین استفاده از ظرفیتهای مشترک در ارائه خدمات از جمله مواردی است که مورد توجه قرار گرفته است و در این خصوص بانک توسعه تعاون اعلام آمادگی خود را برای اجرای هرچه بهتر فعالیتهای مشترک اعلام می دارد.

در ادامه این نشست محمدرضا نظری مدیرعامل بانک رفاه کارگران، امضای این تفاهمنامه را سبب هم افزایی و انجام پروژه های بزرگ در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده تفاهمنامه های مهمتری در راستای خدمت رسانی مناسبتر به جامعه و کشور به امضاء برسد.


انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، رفاه ، توسعه ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار