ابوالقاسم‌پور: مردم دو قطبی هستند

پیشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال را همه دوست دارند.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: این بازی همیشه حساس بوده و مردم دوقطبی هستند و پرسپولیس و استقلال را دوست دارند، این دو تیم پرطرفدارترین تیم‌های مردمی هستند. این اتفاقاتی که الان در فوتبال می‌افتد با اتفاقات گذشته فرق می‌کند قبلا از این اتفاقات در فوتبال نمی‌افتاد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: استقلال دو بازیکن کلیدی خود را از دست داده و  پرسپولیس هم مسائل حاشیه‌ای و داوری دارد. پرسپولیس بازی هفته قبل خود مقابل فولاد خوزستان را باخت و استقلال بازی هفته قبل خود را برده است. هر دو تیم انگیزه دارن اگر حاشیه‌ها جمع شود شاید بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: بچه‌ها استرس از تماشاگران دارند، دیگر ترس از مربی و مسئولین گذشته و تقریباً در بین بازیکان امری حل شده است. طرفداران دوتیم همیشه کری خوانی داشته و دارند و می‌خواهند تیم‌شان بازنده نباشد تماشاگران در زمان ما هم دوست داشتند که ما نبازیم و گل نخوریم وهمین باعث می‌شد بازی مساوی شود.

ابولقاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تماشاگران به استادیوم بیایند و فقط تیم مورد علاقه‌شان را تقویت کنند. انشاالله بازی خوب و زیبایی را از هر دو تیم شاهد باشیم و فکر کنم پرسپولیس برنده  دربی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.