قم/

شکوری و کاشی به ترکیب اصلی صبا باز می‌گردند

مدافعان محروم و مصدوم صبای قم این هفته در دیدار حساس خارج از خانه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برابر تراکتورسازی تبریز به ترکیب اصلی صبا باز خواهند گشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، این هفته از روز پنجشنبه بیست و ششم دی ماه بازی های هشتمین هفته از دور برگشت مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شروع می شود و طی آن تیم فوتبال صبای قم در میهمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به میدان می رود.

این بازی دوازدهمین میهمانی تیم فوتبال صبای قم در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به شمار می رود و طی آن شاگردان عبدالصمد مرفاوی برای دومین هفته متوالی در یک بازی خارج از خانه در جدالی حساس باید برابر شاگردان مجید جلالی در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرار بگیرند.

آخرین خبرها از وضعیت تیم فوتبال صبای قم در آستانه سفر به شهر تبریز و رویارویی با تیم پرمهره تراکتورسازی این شهر حکایت از این دارد که مرتضی کاشی، کاپیتان تیم فوتبال صبای قم بعد از رفع مصدومیت خود، در بازی برابر تراکتورسازی در ترکیب صبا حاضر است.

در حالی که صبا در مسابقات فصل جاری لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور با مشکل کمبود بازیکن روبه‌رو بوده و نفرات خود را به صورت کامل در اختیار نداشته، اما کادر فنی صبا امیدوار هستند پس از مدت‌ها در بازی با تراکتورسازی تبریز تمامی نفرات خود را در اختیار داشته باشند.

صبای قم در شرایطی روز پنجشنبه بیست و ششم دی ماه در هفته بیست و سوم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال برابر تراکتورسازی تبریز بازی مهمی پیش رو دارد که تقریبا اکثر نفرات مصدوم این تیم به ترکیب صبا بازگشته‌اند و تنها بازیکن محروم این تیم در میهمانی تیم فجر شهید سپاسی در مسابقه خارج از خانه هفته بیست و سوم با تراکتورسازی تبریز حضور دارد.

کاشی در چهار بازی اخیر تیمش مقابل فولاد خوزستان، استقلال تهران، گسترش فولاد تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز به میدان نرفته ولی با رفع مصدومیتش در بازی صبا مقابل تراکتور حضور دارد و کادر فنی صبا امیدوار است وی در بازی هفته بیست و سوم برابر تراکتورسازی تبریز به میدان برود و استحکام خط دفاعی صبای قم در این دیدار حساس را افزایش بدهد.

محسن بیات و کیوان امرایی دو بازیکن کلیدی و اصلی صبا پس از گذراندن دوره مصدومیت و ریکاوری، به تیم بازگشته‌اند چنان که امرایی در بازی های صبا برابر فجر شهید سپاسی شیراز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز به میدان رفت و بازی تاثیرگذاری انجام داد.

لازم به ذکر است: صبای قم در حال حاضر با کسب 22 امتیاز از 22 بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ بر‌تر فوتبال کشور قرار دارد و در صورتی که بتواند در دیدار بعدی خود برابر تیم مدعی تراکتورسازی تبریز به پیروزی برسد می‌تواند رتبه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.