گیر كردن انگشتان دست كارگری در دستگاه قفل سازی+عکس

انگشتان دست کارگر جوانی به هنگام کار با دستگاه قفل سازی دچار آسیب دیدگی وجراحت شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبری مبنی بر گیر كردن انگشتان دست یك كارگر در دستگاه قفل سازی، این ستاد بلافاصله نجاتگران ایستگاه 38 را در ساعت11:40 دقیقه به محل حادثه در شهرك ولیعصر(عج)، خیابان رجایی اعزام کرد.

قدیر كارگری، معاون عملیات منطقه 4 سازمان آتش نشانی تهران دراین باره ابراز داشت: کارگر 29 ساله ای در حین كاردر كارگاه قفل سازی به علت عدم رعایت اصول ایمنی، ناگهان دو انگشت دست راست وی در بین دستگاه قفل سازی گیر كرد ودچار آسیب دیدگی شد.

وی افزود: با توجه به این که یكی از انگشتان این کارگر له شده بود و انگشت دیگروی احتمال داشت قطع شود، به همین خاطر آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات نجات، با احتیاط کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن دست این شخص بنام محمد-ق را بی آنکه صدمه بیشتری ببیند از زیر دستگاه قفل سازی آزاد کردند.

معاون عملیات منطقه 4 آتش نشانی که خودر در محل حادثه حضور داشته و مستقیما بر عملیات نجاتگران نظارت داشت، گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله کارگر مصدوم را به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند و آنان نیز معالجات اولیه بر روی انگشتان آسیب دیده این کارگر را انجام دادند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار