آشتیانی: لیگ ما رو به سقوط است/ معمولاً بازی‌های دربی‌ جزو ضعیف‌ترین بازی‌ها است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با توجه به عدم پرورش بازیکنان خلاق در تیم‌ها و نداشتن خروجی، لیگ ما نزدیک به سقوط است و معمولاً بازی‌های استقلال - پرسپولیس از سایر بازی‌های لیگ ضعیف‌تر بوده است.

ابراهیم آشتیانی در خصوص بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: لیگ ما متاسفانه رو به سقوط است و روز به روز شاهد ضعف و انحطاط این لیگ هستیم در واقع دولت هر ساله پولی خرج کرده‌ این پول در اختیار هیأت مدیره و مدیرعامل تیم‌ها گذاشته می‌شود اما باید بگویم که این آقایان چه کار کرده‌اند.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: در واقع لیگ ما خروجی ندارد "کی‌روش" هم می‌دانست که از این لیگ آبی گرم نمی‌شود و روی به جذب بازیکنان خارجی آورد که اگر این بازیکنان نبودند مطلقاً تیم ما نمی‌توانست به جام‌جهانی راه پیدا کند.

آشتیانی در خصوص ضعف لیگ هم ادامه داد: لیگ ما این قدر ضعیف است که هیچ بازیکنی پرورش نداده و متأسفانه این لیگ در آستانه سقوط بوده و دلیلش عدم پرورش بازیکن است.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد دربی تصریح کرد: دربی استقلال – پرسپولیس سرمنشاء بازی‌های لیگ برتر باشد ولی متاسفانه بدترین و ضعیف‌ترین نمایش را از خود بر جای می‌گذارند در واقع همه بازی‌های لیگ ضعیف و دربی از همه بازی‌ها به مراتب ضعیف تر است.

وی به دلایل ضعف دربی‌ها پرداخت و تاکید کرد: متاسفانه سطح لیگ پایین است اما دلیلش آن است که بازیکن پول زیادی می‌گیرد اما حس مسئولیت‌پذیری ندارد دل به کار نمی‌بندد و به جای پرداختن به بازی جالب و تماشاگرپسند به کری‌خوانی مشغول هستند.

آشتیانی پس به پیش بینی نتیجه بازی پرداخت و گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس شانس برد بیشتری نسبت به استقلال دارد و احتمالا استقلال دفاعی بازی می‌کند ولی اگر استقلال گل بزند کار برای پرسپولیس به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

پیشکسوت عرضه فوتبال کشورمان تصریح کرد: این فوتبال ما صحنه‌هی قشنگی ندارد، در واقع بازیکنان حرفه‌ای نیستند. ما باید در همه امور چه فنی، چه اخلاقی در سطح حرفه‌ای شدن باشیم.

وی سپس با اشاره به پرداختن و دامن زدن به حاشیه‌ها و بیانیه‌ها به عنوان عاملی در جهت تلخی دربی هم اضافه کرد: در این مواقع پرداختن و دامن زدن به حواشی و صدور حواشی از جانب دو تیم هیچ‌گاه برازنده تیم‌ها با آن همه هوادار نیست. فراموش نکنید وقتی منچستر و رئال بازی می‌کردند در مصاحبه‌های پیش بازی از همدیگر تعریف می‌کردند و عملا هوادار به ورزشگاه‌ها جذب می‌نمودند. اگر این حواشی هم‌چنان ادامه داشته باشد تاثر نامطلوب بر ذهن، روح و روان تماشاگر می‌گذارد و هیجانات افزایش می‌یابد و تمرکز بازیکنان به هم می‌خورد و در دقایق حساس بازی درگیری و زد و خورد بوجود می‌آید و باعث جو نامساعدی در ورزشگاه‌ها می‌شود.

آشتیانی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با درایت مسئولان، تعامل مدیران 2 تیم و همکاری کادر فنی، بازیکنان و تماشاگران امروز ، روزی زیبا برای فوتبال کشورمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: آَشتیانی ، دربی ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار