برنامه اجراهای تماشاخانه انتظامی در جشنواره تئاتر فجر

تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان 8 نمایش سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران  29 دی تا 11 بهمن میزبان سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.
 
بر اساس برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، یکشنبه 29 دی نمایش «افسونگر» از تهران نوشته «مهدی کوشکی» و به کارگردانی «مصطفی کوشکی» به مدت 55 دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش تئاتر نسل نو و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران حضور دارد.
 
دوشنبه 30 دی و سه‌شنبه 1 بهمن نمایش «در باب تفریحات سالم و غیرسالم» از تهران نوشته «سید احسان عرفانی» و کارگردانی مشترک «فریبرز کریمی» و «احسان عرفانی» به مدت 90 دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش نیز در دو بخش تئاتر نسل نو و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران حضور دارد.
 
چهارشنبه 2 بهمن نمایش «کوپن» از تهران نوشته «سپیده خمسه نژاد» و به کارگردانی «سید جواد روشن» به مدت 90 دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش چشم‌انداز تئاتر ایران در سال 93 و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران حضور دارد.
 
پنجشنبه 3 و جمعه 4 بهمن نمایش «خیال بی‌ خیال» از اصفهان نوشته «فاطمه مکاری» و به کارگردانی احسان فاضلی» به مدت 60 دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش در دو بخش برگزیدگان تئاتر مناطق و مسابقه مرور تئاتر ایران شرکت کرده است.
 
شنبه 5 و یکشنبه 6 بهمن نمایش «فلان و چنان، حکومت خان جان» از خمین نوشته «رضا شاهبداغی» و به کارگردانی «مهدی محمدی» به مدت 50 دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش برگزیدگان تئاتر مناطق و مسابقه بین‌الملل حضور دارد.
 
سه‌شنبه 8 بهمن نمایش «یوبیتسومه» از تهران به نویسندگی و کارگردانی «نیما نادری» به مدت 70 دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش در دو بخش تئاتر نسل نو و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران شرکت دارد.
 
پنجشنبه 10 بهمن نمایش «تب تند ط!» از تهران نوشته «محمود احدی نیا» و به کارگردانی «رضا رشادت» به مدت 70 دقیقه روی صحنه می‌رود. این نمایش در دو بخش تئاتر نسل نو و مسابقه تازه‌های تئاتر ایران حضور دارد.
 
در آخرین روز سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز جمعه 11 بهمن نمایش «زندگی در تئاتر» از تهران نوشته «دیوید مامت» و به کارگردانی «محمد برهمنی» به مدت 90 دقیقه اجرا می‌شود. این نمایش در بخش جشنواره جشنواره‌ها حضور دارد.
 
کلیه اجراهای تماشاخانه استاد انتظامی در دو سانس 17 و 19 روی صحنه‌ می‌روند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار