رونمایی از کتاب "قلبی بزرگتر از جهان" درلاپزیک

کتاب "قلبی بزرگتر از جهان" نوشته عرفان نظر آهاری تا دو ماه دیگر در جشنواره لاپزیک در آلمان رونمایی می‌شود.

عرفان نظرآهاری نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: پس از رونمایی از کتابم با عنوان " ما همه آفتابگردانیم" در فرانکفورت که این کتاب برگزیده‌ای از نوشته‌هایم به زبان انگلیسی است و توسط انتشارات "شمع و مه" در لندن به چاپ رسید کتاب دیگرم با عنوان "قلبی بزرگتر از جهان" منتشر شد.
 
وی افزود: کتاب "قلبی بزرگتر از جهان" به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فارسی در یک کتاب سه زبانه چاپ شد این کتاب همراه با لوحی موسیقایی با صدای خودم و آهنگسازی استاد "محمد نصرتی" است این لوح موسیقی، دو سرنشین دیگر به زبان‌های انگلیسی و آلمانی همراه دارد و تا چند هفته دیگر این کتاب به زبان‌های ایتالیایی و فرانسه هم منتشر می‌شود.
 
نظرآهاری ادامه داد: داستان "قلبی بزرگتر از جهان" پیش از این در سال 2010 برنده "جایزه صلح" از کره جنوبی شده بود و هم اکنون به عنوان "داستان صلح" از ایران به ثبت یونسکو رسیده است و قرار است زبان‌های مختلف از جمله سوئدی، هلندی و عربی ترجمه و چاپ شود.
 
این نویسنده بیان کرد: تا دو ماه دیگر از کتاب "قلبی بزرگتر از جهان" به زبان آلمانی در جشنواره لاپزیک در آلمان رونمایی خواهد شد و اتفاق تازه‌تر در مورد این داستان، تمایل یک گروه تئاتر بین‌المللی به نام گروه "درخت سیب" برای به روی صحنه بردن داستان این کتاب به صورت نمایش تصریح کرد: در رونمایی از کتاب "قلبی بزرگتر از جهان" که در ایران و احتمالا در کشورهای دیگر برگزار می‌شود گروه تئاترب "درخت سیب" شرکت دارد.
 
نظرآهاری بیان کرد: به دلیل آنکه مقدمه‌هایی توسط رئیس آی بی وای ایران و جهان نماینده جشنواره صلح در کره جنوبی "دکتر سعید آبادی" رئیس یونسکو در ایران و پروفسور "چرتی" رایزن فرهنگی ایتالیا در ایران بر کتاب "قلبی بزرگتر از جهان" نوشته شده است یونسکو قرار است مراسم رونمایی از این کتاب را در ایران برگزار کند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار