قم/

حذف واسطه‌ها در تامین مواد اولیه بافندگان قمی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از تلاش خوشه فرش دستباف قم برای حذف واسطه‌ها در تامین مواد اولیه مورد نیاز بافندگان قمی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، روح الله ابراهیمی اظهار داشت: با هدف آشنایی اعضای خوشه فرش به ویژه طراحان و نقاشان قمی با آخرین دستاوردهای صنعت فرش، تور نمایشگاهی ویژه اعضاء خوشه کسب و کار برای بازدید از نمایشگاه فرش دستباف اصفهان برگزار شد.

وی با مهم دانستن حضور فعالان و تاثیرگذاران صنعت فرش استان در نمایشگاه اصفهان عنوان کرد: از دستاوردهای این تور می‌توان به آشنایی طراحان و نقاشان فرش قم با طرح ها و نقشه‌های جدید و به‌روز سایر استان‌ها، فرهنگ سازی و زمینه سازی ایجاد مرکز مشاوره و طراحی و نقاشی در قم، انجام مذاکره با انجمن طراحان و نقاشان فرش استان اصفهان در راستای تعامل طرفین، آشناِیی با راهکارهای رفع مشکلات فرش دستباف استان‌ها و مذاکره با تولید کننده نخ پشمی حاضر در نمایشگاه برای تأمین مواد اولیه بدون واسطه اشاره کرد.

شرکت شهرکهای صنعتی استان قم در 10 ماه گذشته موفق به برگزاری 9 تور صنعتی شده که این رقم نشان از تحقق 90 درصدی برنامه صنایع کوچک این شرکت در بخش تورهای صنعتی دارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: قم ، واسطه ، بافندگان ، فرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.