لیگ برتر والیبال؛

جدال نیکلاس‌ و مهدوی در آمل/ پیش بینی‌های کاغذی در ور‌امین

هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با برگزاری شش دیدار روز یکشنبه 29 دی ماه به دنبال می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در هفته پنجم از  دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مهم‌ترین دیدار میان تیم‌های کاله‌ آمل و ‌باریج اسانس کاشان در آمل برگزار می شود.
 
شاگردان بهروز عطا‌یی که در نیم فصل دوم مسابقات لیگ توانستند مقابل حریفان خود نتایج قابل قبولی  را بدست آوردند  در نبردی  حساس و سنگین به مصاف کاشانی می‌روند که در بازی هفته گذشته مقابل متین ورامین‌  سه بر دو نتیجه را واگذار کرد.

 کاشانی ‌ها برای تثبیت جایگاه صدر نشینی خود و بالا  بردن اختلافات امتیاز شان  با تیم متین ورامین  برای کسب سه امتیاز کامل بازی می‌جنگند.
 
 آملی‌ها نیز که از نظر امتیازی با پیکانی‌ها برابر هستند به دنبال کسب سه امتیاز کامل دیدار و ارتقا جایگاه‌شان در جدول رده بندی  هستند.
 
** نبرد آذری‌ها در ارومیه

 دیدار تیم های والیبال  شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه هم یکی از بازی‌های سنگین فصل جاری محسوب می شود.
 
 چند سالی است که تبریزی‌ها به طور مجدد حضور در مسابقات لیگ برتر را به صورت متوالی تجربه می‌کنند، دیدار این تیم و ارومیه در مسابقات لیگ برتر به نبرد  آذری‌ها شهرت گرفته و از حساسیت خاصی برخوردار است.
 
تبریزی‌ها در صورتی که حتی سه امتیاز کامل بازی را به خود اختصاص دهند ولی جایگاه‌شان در جدول رده بندی از پله ششم تغییر نمی‌کند اما می‌توانند تفاضل امتیازی  خود را با تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس به حداکثر برسانند.
 
 تیم شهرداری  ارومیه که برای سومین بار متوالی در فصل جاری سکا‌ندار خود را از  دست داده است به احتمال زیاد در بازی  هفته پنجم دور برگشت باز هم سر مربیگری یدالله کارگر پیشه به میدان خواهد آمد باید دید ارومی‌ها در خانه خود چهارمین باخت متوالی  را کسب می کنند یا با شکست تبریزی‌ها نوار شکست‌هایشان را قطع خواهند کرد.
 
**خانه والیبال میزبان مدعیان

دیدار تیمهای پیکان تهران و میزان مشهد درخانه والیبال تهران برگزار می‌شود.

پیکانی‌ها ومشهدی‌ها در جدول رده‌بندی در تعقیب یکدیگر هستند. اما تیم میزان با اختلاف شش امتیازی تا حدودی در جایگاه سومی جدول رده‌بندی حاشیه امنیت دارد.

شاگردان جبارقوچان‌نژاد که در بازی هفته چهارم نیم فصل دوم موفق به شکست سنگین تیم بازرگانی در گنبد شدند این هفته در تهران با ترکیب کامل خود به دنبال کسب سه امتیاز دیگری هستند.

پیکانی‌ها به هیچ عنوان در لیگ امسال حریف دست و پا بسته‌ای برای رقبای خود نبودند. با برطرف شدن مصدومیت‌ مهدی بازار گرد، قطر ‌پاسور تیم پیکان خیال (پیمان اکبری) سرمربی این تیم از بابت یک تمام کننده باتجربه تا حدودی راحت شده است.


 
** مصاف شمالی‌ها و جنوبی‌ها در پایتخت والیبال
 
دیدار تیمهای بازرگانی جواهری گنبد و آلومینیوم المهدی بندرعباس روز یکشنبه 29 دی ماه امسال ساعت 17:30 در سالن المپیک گنبد برگزار می‌شود.

تیم والیبال بازرگانی جواهری  گنبد پس از شکست مقابل پیکانی‌ها در تهران در برابر میزبان هم باخت شاگردان دو‌جی از انگیزه‌ بالایی برای پایان دادن به این نتایج ضعیف برخوردارند.

تیم گنبد در شرایطی به مصاف بندر عباسی‌ها می‌رود که این بار هم " ریکار‌دو" قطر پاسور‌ برزیلی خود را به همراه نخواهد داشت.

تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس هم در شرایطی مقابل گنبدی‌ها صف‌آرایی می‌کند که هفته گذشته یک باخت سنگین را متحمل شده و برای عقب نماندن از جمع مدعیان محکوم به برد است.
 
** مدعی صدر نشینی میزبان قعر نشینان‌جوان

 تیم والیبال متین ورامین‌ در هفته  شانزدهم لیگ برتر والیبال میزبان تیم سایپا‌ است.

 پیش بینی‌های کاغذی حاکی از آن است که دیدار مدعی صدر نشینی و قعر نشینی  جدول رده بندی لیگ برتر  از آرامش خاصی برخوردار است و به طور حتم ورامینی‌ها برنده این دیدار هستند.
 
 شاگردان بانیولی‌ ایتالیایی نباید از این موضوع غافل شوند که جوانان با انگیزه نارنجی‌پوشان در طول 15 بازی گذشته خود به هیچ حریفی به راحتی امتیاز نداده‌اند و شکست آنها کار بسیار سختی است.
 
 سایپا‌ در شرایطی مقابل متین ور‌امین صف‌‌ ‌آرایی می‌کند که بازیکنان خارجی این تیم از نظر کار‌گروهی با دیگر   شاگردان ایرانی فرهاد نفر زاده هماهنگ شده‌اند بر خلاف برخی پیش بینی‌ها معتقدیم دیدار‌ ‌سایپا و متین ورامین‌ از حساسیت ویژه  و بالایی برخوردار خواهد بود.
 
** نوین کشاورز و بازی در استانداری زاهدان

تیم شهرداری زاهدان در هفته پنجم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سالن استانداری مقابل تیم نوین کشاورز صف آرایی خواهد کرد.

شهرداری‌چی‌های جنوبی که تاکنون جایگاه و نوع امتیاز‌آوریشان در جدول با نوسان زیادی همراه بوده است به خاطر مشکلات مالی و افت انگیزه بازیکنان تاکنون نتوانسته‌اند یک سیر صعودی مستقیم و یکسانی را در لیگ تجربه کنند.

شاگردان مسعود آرمات، که هفته گذشته سه امتیاز شیرین را از تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس کسب کرد این هفته هم به دنبال به دست آوردن سه امتیازی دیگر از دومین نماینده جنوبی حاضر در لیگ والیبال است.
 
**جدول رده ‌بندی لیگ برتر والیبال

 در جدول رده بندی مسابقات  لیگ برتر تا پایان هفته پانزدهم تیم بار‌یج اسانس کاشان و متین ورامین به ترتیب جایگاه صدر و دوم جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

 لیگ برتر  تا پایان هفته پانزدهم تیم باریج اسانس کاشان و متین ورامین به ترتیب جایگاه صدر و دوم  جدول را به خود اختصاص داده‌اند.
 
 جایگاه تیم‌های دیگر در جدول رده‌بندی به شرح زیر است:
 
1-    باریج اسانس کاشان  37
2-    متین ورامین 32
3-    میزان خراسان 32
4-    پیکان تهران 26
5-    کاله آمل 25
6-    شهرداری تبریز 21 امتیاز
7-    آلومینیوم المهدی بندر عباس 19 امتیاز
8-    نوین کشاورز 19 امتیاز
9-    شهرداری ارومیه 19  
10-    بازرگانی جواهری گنبد 19 امتیاز
11-    شهرداری زاهدان 12
12-     سایپا‌ 9

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، لیگ برتر ، مهدوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار