همراه با پرواز سیمرغ امید؛/87

اولین بازیگر سیمرغ‌دار جشنواره از مسئولان گله‌مند است

بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون از نادیده گرفته شدنش در جشنواره فیلم فجر می‌گوید.

پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در جشنواره‌های گذشته به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره حضور داشتم، اما متاسفانه 5 سالی است که کوچکترین ارتباطی با جشنواره فجر ندارم و مسئولان برگزاری مرا نادیده گرفتند. 

وی در خصوص دریافت اولین سیمرغ خود در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: من اولین بازیگر زن در عرصه سینما بودم که موفق به دریافت سیمرغ فجر شدم اما امروزه دوستان فراموش کردند که بازیگری به نام"پروانه معصومی" وجود دارد و فکر می کنم به نوعی دوست دارند که من از این چارچوب کنار گذاشته شوم.  
 
معصومی در ادامه در مورد حضور خود در جشنواره سی و دوم فیلم فجر بیان کرد: با وجود دلسردی‌هایی که بوجود آمده دیگر انگیزه‌ای برای حضور در این جشن را ندارم؛ من زحمات بسیاری را به علت نبود محل سکونتم در تهران برای شرکت در جشنواره‌های گذشته فجر کشیدم و این بی‌توجهی از مسئولان برایم درد آور است. 

وی در مورد بیشترین همکاریش با تلویزیون عنوان کرد: تلویزیون بیش از همه نسبت به من نهایت سپاس را داشته، به همین خاطر ترجیح می‌دهم بیشتر در آثار تلویزیونی حاضر شوم.  
 
معصومی در ادامه در مورد حضور پر رنگ کارگردانان پیشکسوت و همچنین حضور بازیگران جوان در عرصه فیلمسازی اظهار داشت: حضورشان بسیار امید بخش است و علاوه بر رونق تولیدات در سینما حضور مجدد مردم را به سالن‌های سینما به دنبال خواهد داشت. 

وی ادامه داد: حضور بازیگران جوان و با تجربه کشورمان چون" شهاب حسینی"، " مهدی پاکدل" و دیگر دوستان بسیار عالی است چون فکر می‌کنم بازیگرانی که پس از کسب تجربه پا به عرصه فیلمسازی می‌گذارند به دلیل درک بیشتر بازیگران به لحاظ سختی کار قدر بازیگران را دانسته و بیش از دیگران می‌توانند به موفقیت دست یابند. 

گفتنی است، اثری به نام "ترانه شرقی" ساخته پروانه معصومی به دبیر خانه جشنواره ارسال شده که متاسفانه این فیلم برای هیچ یک از بخش‌های جشنواره فجر در نظر گرفته نشده است. 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار