مدیر روابط عمومی اتحادیه‌ صادر کنندگان صنعت چاپ از وجود اشباع در بازار تحریریه کاغذ خبر داد.

"ابوالفضل ایمنی"، مدیر روابط عمومی اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: با تشکیل جلسه اول هیئت مدیره اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ اهداف جدیدی را برای اتحادیه تعیین کردند.  
 
وی افزود: همچنین جلسه دوم هیئت مدیره اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ پیرامون اهداف جدید تعیین شده برای اتحادیه وانتخاب رئیس هیئت مدیره تشکیل می‌شود. 

ایمنی ادامه داد: قیمت کاغذ به دلیل واردات مناسب این محصول، تغییر زیادی پیدا نکرده است و با اشباع کاغذ تحریر در بازار، نوسانات بر قیمت کاغذ تاثیر زیادی نمی‌گذارد و چاپخانه‌ها، سفارشات پایان سال خود را در زمینه چاپ همچنان دریافت می‌کنند. 

وی بیان کرد: چون شرایط بازار کاغذ در کشور طبیعی و رشد نرخ تورم در کشور متوقف شده است، قیمت کاغذ نوسان زیادی ندارد؛ در این مدت با افزایش سفارش‌های چاپی در چاپخانه‌ها مواجه بودیم و از لحاظ قیمت و فعالیت چاپخانه‌ها، شرایط طبیعی را تجربه می‌کنیم. 

ایمنی خاطر نشان کرد: بازار کاغذ کشور نیز تابعی از اقتصاد است در صورتیکه شرایط اقتصادی کشور با این روش پیش رود و حرکت رو به جلو داشته باشیم سال آینده، سال خوبی برای چاپ و نشر کشور خواهد بود.  
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار