قم/

درخت تناور هنر قدسی در قمشکوفا می شود

دبیر دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور گفت: امیدواریم که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و کسانی که با ایشان در حوزه وزارتخانه همکاری دارند از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قم حمایت‌های لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمدعلی مجاهدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت نبی مکرم اسلام گفت: در مراسم‌های تودیع و معارفه از سویی انسان متاثر بوده و از طرفی شاد است، امروز ما از همراهی عزیزی محروم می‌شویم که خاطرات ماندگاری از او داریم و به جای ایشان عزیزی می‌آید که در سطح استان و کشور نقش‌آفرینی خواهد کرد.

وی ادامه داد: مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحماتی که آقای اسماعیلی‌طبا در طول این مدت با همه سختی‌ها متحمل شده است بیان می‌کنم و امیدواریم که ایشان در آینده نیز منشا اثر و خدمات ارزنده‌ای باشد.

دبیر دبیرخانه دائمی شعر آیینی کشور تصریح کرد: مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سال‌ها در مسئولیت‌های مختلف و مهم ایفای نقش کرده‌اند ولی این نکته را باید متذکر شوم که مسئله فرهنگ در شهر مقدس قم امری دشوار است.

مجاهدی گفت:‌ مسلماً ایشان با توانایی و بصیرت از موانعی که به ظاهر عبور از آن‌ها سخت است به راحتی عبور کرده و ما شاهد شکوفایی و بالندگی درخت تناور هنر قدسی در این استان مقدس که عش آل الله است، خواهیم بود.


برچسب ها: قم ، شکوفایی ، درخت ، تناور ، هنر ، قدسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.