رونمایی از پازل ابتکاری آلودگی هوای تهران برای اولین بار در تهران

مدیر سرای محله تجریش گفت: پازل ابتکاری آلودگی هوای شهر تهران برای اولین بار در شهر تهران امروز در سرای محله تجریش رونمایی می‌شود.

احتشام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: کارگاه آشنایی کودکان با آلودگی هوا و روشهای حفظ سلامت کانون جوانان منطقه یک با همکاری سرای محله تجریش و دبیرخانه جشنواره مشکات محله تجریش در راستای اطلاع‌رسانی و آموزش برای کودکان در سرای محله تجریش امروز و فردا برگزار می‌شود.

احتشام اظهار داشت: رونمایی از این پازل با درست کردن قسمتی از شهر تهران (تونل توحید) بر روی تصویر آلوده شهر تهران است که با انتقال مفاهیمی از جمله تفاوت بین هوای آلوده و هوای تمیز همراه است.

احتشام بیان کرد: این کارگاه شامل نمایشگاه پوستر، کارگاه آموزشی ، حضور کارشناسان سلامت در رابطه با فرایند آلودگی هوا و روشهای مبارزه با آن و آموزش نحوه سلامت به کودکان است.

احتشام خاطرنشان کرد: موضوعات پوسترهای عکس شامل جدول تناوبی ویتامینها و مواد معدنی،‌ویتامینها و منابع آن تأثیر آلودگی هوا بر ارگانهای داخلی ، تأثیر آلودگی هوا بر بدن انسان ( بایدها و نبایدها)، آلودگی هوا چگونه بر من تأثیر می‌گذارد، آلاینده‌های هوا داخل ساختمان‌ها، آلودگی هوای شهر تهران (تونل توحید)،‌ چرخه جابه‌جایی آلاینده‌ها، انتقال و بازگشت آلودگی هوا، آلاینده‌های محیط زیست، انواع آلاینده‌های هوا است. /
انتهای‌پيام/

برچسب ها: آلودگی ، هوا ، پازل ، اولین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار