پیامک، فوتبال 120 و عادل فردوسی پور

برنامه های زنده تلویزیونی غالبا به دلیل پخش مستقیم از نظر زمانی دارای حساسیت های خاصی و دارای رویکردی پویا و فعالانه هستند و پخش آن ها با استقبال بیشتری از سوی مخاطب مواجه می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ برنامه‌های زنده در صورت برخورداری از معیارها و استانداردهای برنامه سازی یا حداقل نزدیکی نسبی به این ویژگی ها کیفیت بالایی را هم به بینندگان عرضه خواهند کرد که هم در ساختار و هم در فرم خود را نشان می دهد .   برنامه زنده تلویزیونی بسته به محتوایی که مورد بررسی قرار می دهند، سطحی از نشاط و هیجان را برای مخاطب خود ایجاد می کنند که همین مساله   تفاوت ماهوی شان با انواع دیگر برنامه ها را رقم می زند.   این احساس و ارتباط متقابل   به ویژه زمانی که مخاطب از طریق سایر امکانات و جریان های ارتباطی نظیر ارسال پیامک یا رایانامه یا برقراری تماس تلفنی در روند برنامه سازی خود را سهیم می سازد، شدت می گیرد. پدیده‌ای به نام پیامک، مرهون توسعه‌ی تکنولوژی ارتباطات است؛ بنابراین اس ام اس و استفاده از نرم‌افزارهای مربوط به آن در سیستم‌ ارتباطات الکترونیکی،به‌طور اجتناب‌ناپذیر بخشی از این توسعه‌ی ارتباطات الکترونیکی است.

برنامه‌ای مثل«فوتبال 120» که از آنتن شبکه ورزش پخش می شود و طرح پرسش‌هایی که این برنامه از طریق پیام کوتاه مطرح می‌کند، در حقیقت جریانی است که به انتقال آرای مردم منجر می‌شود و باید ساخت چنین برنامه‌هایی را در صدا و سیما افزیش داد . دریافت 800 هزار پیامک فقط در آذرماه حکایت از استقبال خوب   مخاطبین این برنامه دارد   پیش بینی می شود   تعداد این پیامکها با توجه به رویکرد فوتبال 120 افزایش می یابد.

عادل فردوسی‌پور در این برنامه به همراه 10 نفر از روزنامه‌نگارانی که سابقه کار در مطبوعات ورزشی را دارند، «فوتبال 120» را به مدت 120 دقیقه روی آنتن شبکه ورزش می‌فرستند.گروه سازنده این برنامه از شنبه تا پنجشنبه هر هفته   اتفاقات فوتبال اروپا را رصد می‌کنند و مهم‌ترین بخش‌های تصویری و تحلیلی آن را جمعه‌ها به مخاطبان عرضه می کنند.

برنامه‌ فوتبال 120 استودیویی نیست و از 120 دقیقه زمان برنامه، تنها پنج دقیقه‌ آن به مجری اختصاص می یابد . بخش زیادی از تصاویری که در این برنامه پخش می‌شود، گزیده برنامه‌هایی چون "فوتبال فوکوس" و " match of the day " است و آیتم ‌های دیگر آن تولیدی است . فوتبال 120 جمعه‌ها ساعت 22 و 10 دقیقه از شبکه ورزش پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 15 و30 روزهای یکشنبه‌ است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
سلام عادل خان عادل باش جایزه ماروبده الان سه ماه شد
Iran (Islamic Republic of)
بهادر زرایینه
۰۰:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام چرا با همراه اول جواب مسابقه رو میدم پیامک برام نمیاد لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۲:۵۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
سلام عادل جان . پرچمت خیلی بالاست و میثاقی یه انگشت کوچیکت هم نمیشه . هرکاری کنه بازم نمیتونه به پات برسه
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۲۳:۲۱ ۱۳ دی ۱۳۹۷
سلام با تشکر از برنامه خوبتون لطفا اگر اشکالی نداره زندگی نامه رونالدو را هم پخش کنید بازم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ياس كبود
۱۲:۱۶ ۱۰ تير ۱۳۹۳
با سلام به آقاي فردوسى بور خواهش ميكنم همونطور كه باعث كار خير ونجات زندكى جند نفر شديد زندكى من رو هم نجات بديد فرصت زيادى ندارم تا روز جمعه خواهش ميكنم به داد خواهر در مانده اى در ايام مهمانى خدا برسيد 09188374010