همراه با پرواز سیمرغ امید؛/ 94

فرزاد مؤتمن: سینما عرصه سوارکاری نیست/ "سایه روشن" درامی عاشقانه در بخش " نوعی تجربه "

"فرزاد مؤتمن" کارگردان "سایه روشن" از فیلم انتخاب شده‌اش در بخش " نوعی تجربه " جشنواره فجر می‌گوید.

"فرزاد مؤتمن" کارگردان سینما درخصوص فیلم سینمایی "سایه روشن" که به تازگی در بخش "نوعی تجربه" جشنواره سی‌ودوم فیلم فجر قرار گرفته به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگارانگفت: "نوعی تجربه" بخش اضافه شده به جشنواره سی‌ودوم فجر است که خوشبختانه فیلم سینمایی "سایه روشن" به تازگی در این بخش جشنواره فیلم فجر قرار گرفته که امیدوارم مخاطبان از دیدن آن لذت ببرند.
 
وی ادامه داد: "سایه روشن" فیلمی با درام عاشقانه است که در حال حاضر مراحل پایانی فنی چون میکس صدا و رنگ را پشت سر می‌گذارد و نسخه پایانی این اثر تا 48 ساعت آینده باید به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.
 
خوشحالم که فیلم من هم در جشنواره سی‌ودوم فجر که پس از چند سال رکود امسال از شکوفایی خاصی برخوردار است حضور دارد.
 
مؤتمن درخصوص فیلمش که در بخش خارج از مسابقه قرار گرفته اظهار داشت: جشنواره فیلم فجر نوعی بازی با قواعد خاص خودش است اما شخصا اعتقادی به جایزه ندارم چون هر فیلمی زبان خاص خود را دارد و رقابت و مسابقه در آثار هنری معنا ندارد.
 
وی ادامه داد: فیلمی ارزشمند است که پس از گذشت سالها از عمر تولید آن مخاطب از دیدن مجدد آن لذت ببرد، نمی‌توان گفت هر فیلمی که جایزه می‌گیرد نماد یک فیلم با کیفیت و بی‌نظیر است.
 
وی تصریح کرد: سینما عرصه سوارکاری نیست بلکه یک هنر است که هر فیلمساز هنر خاص خود را در به تصویر کشیدن آن دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: "علیرضا رضاداد" دبیری با تجربه و کار بلد است که امیدوارم به خوبی از برگزاری سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر برآید.
 
گفتنی است؛ جدیدترین ساخته "فرزاد مؤتمن" داستان مرد میانسالی به نام "رامین" است که دچار فراموشی شده، این فیلم یک تریلی عاشقانه است که روایتی غیرخطی دارد و "محمدرضا فروتن"، "شقایق فراهانی" در این اثر حضور دارند.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار