حاشیه‌های داغ تر از متن جلسه امروز شورای شهر؛

ماجرای شباهت جدیدی با ابتکار / پیامی دلخراش به محیط زیست

تبریک جوانترین و مسن‌ترین عضو شورای شهر، پیامی دردناک به محیط زیست و ماجرای شباهت جدیدی و ابتکار مهمترین حواشی سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران ساعت 9:15 صبح امروز و دقایقی زودتر از ساعت مقرر وبا حضور 27نفر از اعضا برگزار شد.

ابتکار و همراهانش جلسه شورا را شلوغتر و البته پر حاشیه ‌تر از همیشه کرده بودند.

در سخنان ابتدایی جلسه امروز رئیس شورای شهر بحث داغ این روزها در انتخابات فدراسیون‌ها و عدم حق حضور اعضای شورا به عنوان کاندیدا‌ که توسط هیئت دولت رد شده بود مطرح  کرد و بحث انتخاب دبیر به عنوان نایب رئیس ملی کمیته المپیک پیش کشیده شد و بعد هم جوانترین عضو شورا و مسن‌ترین عضو شورا به نیابت از اعضای شورای شهر با دبیر روبوسی کردند.

دومین حاشیه جلسه امروز شورا را ابتکار رقم زد که می گفت : امروز مثل سریال به خانه برمی گردیم من هم به خانه خود برگشتم اما جای من را آقای جدیدی گرفته است.

رضا زاده در اظهار نظری جالب پس از سی و نه جلسه سکوت با  تأیید این موضوع گفت: این دو نفر خیلی شبیه یکدیگرند و همین موضوع باعث شد لحظاتی اعضای شورا زیر لب لبخند بزنند.

البته مسجد جامعی این صحبت را اینگونه اصلاح کرد که منظور رضازاده این است که این دو نفر هر دو قهرمانند ، جدیدی قهرمان ورزش و ابتکار قهرمان زمین...

آخرین حاشیه جلسه امروز باز هم به ابتکار برمی‌گردد که شلیک گلوله به سمت گوزنی در یکی از اتوبان ‌های تهران را یک پیام نادر به محیط زیست دانست و دعا کرد دیگر از این دست پیامها به محیط زیست ندهند.
انتهای پیام/


برچسب ها: شورا ، موضوع ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار