یک عضو انجمن زنان دیپلمات اعلام کرد

درآمد حاصل از بازارچه خیریه صرف مرکز معلولین ذهنی

یکی از اعضای انجمن همسران دیپلمات‌ها با بیان اینکه این بازارچه خیریه در گذشته هزینه‌اش صرف زلزله آذربایجان بود، گفت: امسال در صدد هستیم که درآمد حاصل از این بازارچه به مرکز معلولین ذهنی اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "بهناز فرازنده" یکی از اعضای انجمن همسران دیپلمات‌ها با حضور در برج میلاد و در برگزاری جشنواره خیریه زنان دیپماتیک که امروز برگزار شد در ابتدای صحبت‌هایش با خیرمقدم به میهمانان شرکت کننده در این مراسم گفت: ریاست این انجمن را خانم ظریف همسر وزیر امور خارجه کشورمان عهده‌‌دار است.

وی ادامه داد: امسال نیز طبق روال سال‌های اخیر به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی این انجمن ممارست به بازگشایی این بازارچه کرده است.

فرازنده افزود: امسال نیز مثل سال گذشته با مشارکت برخی نمایندگان مقیم بهره‌مند شده‌ایم و بدون شک این حمایت‌ها باعث می‌شود انجمن با دلگرمی و حمایت بیشتری در این گام راه بردارد.

این عضو انجمن تصریح کرد: برنامه این انجمن به موضوع خاصی اختصاص می‌یابد و سال گذشته با توجه به زلزله استان آذربایجان درآمد حاصل از این بازارچه صرف ساخت خانه بهداشت در منطقه ورزقان شد امسال نیز عواید آن یک مرکز معلولین ذهنی اختصاص می‌یابد.

وی در ادامه از مسئولان برج میلاد تشکر کرد که امکانات لازم را جهت برپایی این بازارچه فراهم ساختند و افزود: این بازارچه از امروز (2 بهمن) به مدت سه روز از 9 صبح تا 9 شب برقرار است.

گفتنی است؛ این بازارچه از سوی خانم ظریف همسر وزیر امور خارجه افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: همسران ، بهمن ، روز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار