با تلاش شورای حل اختلاف صورت گرفت؛

پایان اختلاف 15 ساله در شهرستان اشنويه

رئیس دادگستری اشنویه اعلام کرد: با تلاش شبانه روزی شورای حل اختلاف نالوس، اختلاف 15 ساله ملکی در روستای دورود از توابع اشنویه با صلح و سازش طرفین ختم به خیر شد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین"باهنر"، با اشاره به پایان اختلاف 15 ساله اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی شورای حل اختلاف نالوس، اختلاف 15 ساله ملکی در روستای دورود از توابع اشنویه با صلح و سازش طرفین ختم به خیر شد.

رئیس دادگستری شهرستان اشنویه اظهار داشت: دو نفر از اهالی روستای دورود از توابع شهرستان اشنویه با مطرح کردن چندین پرونده به طرفیت یکدیگر در طی سال‌های گذشته و صدور احکام متعدد، مجدداً  بر سر اختلاف فی مابین طرح دعوا كردند و پرونده جهت ایجاد صلح و سازش به شورای حل اختلاف نالوس ارجاع شد.

وی افزود: در نهایت با پیگری جدی شورای حل اختلاف نالوس این نزاع 15 ساله پایان یافت.

گفتنی است؛ طی 9 ماهه سال جاری تعداد 2977 فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف شهرستان اشنویه ارجاع شده است که طی این مدت به همت اعضای افتخاری شورای حل اختلاف بیش از 1173 فقره پرونده(40 درصد پرونده‌های مختومه) با صلح و سازش اصحاب دعوی مختومه شده است و از طرح این دعاوی و پرونده‌های دیگر در محاکم و دادسرا جلوگیری شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نزاع ، اختلاف ، شورا ، حل ، باهنر ، اشنویه ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار