با اعلام سازمان بازرسی؛

چند مقام مسئول در شهرداری شهر قدس استان تهران محکوم شدند

سازمان بازرسی چند مقام مسئول در شهرداری شهر قدس استان تهران را به دلیل تخلفاتی که مرتکب شده بودند به مجازات توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی محکوم کرد.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون توافقات و مسئولان حوزه شهرسازی شهرداری شهر قدس استان تهران در هیات رسیدگی به تخلفات اداری استانداری به دلیل تخلفاتی که مرتکب شده بودند به مجازات توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی محکوم شدند.

 نتایج بازرسی برنامه‌ای از عملکرد شهرداری شهرستان قدس حاکی از آن است که اعضای کمیسیون توافقات و مسئولان حوزه شهرسازی شهرداری قدس به دلیل تضییع حقوق شهرداری، سهل‌انگاری در انجام وظایف و امور محوله، عدم کنترل بر ساخت و ساز‌های غیرمجاز، اعطای تراکم غیرقانونی، صدور مجوز در کاربری‌های مغایر حریم شهر بدون اخذ نظریه کمیسیون مغایرت‌ها و صدور پروانه در املاک قولنامه‌ای مرتکب تخلفاتی شدند.

در نهایت با ورود هیات بازرسی کل استان تهران به موضوع و بررسی اسناد و مدارک موجود و تایید صحت وجود تخلف، خاطیان را به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استانداری معرفی و نامبردگان به مجازات توبیخ کتبی با درج در پرونده استخدامی محکوم شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار