سردار جزایری:

نیروهای مسلح پیش‌قراولان عرصه جنگ نرم هستند

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: فراهم سازی زمینه‌های اجرایی پیوست نگاری فرهنگی در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفته است و در این عرصه نیز مانند سایر عرصه‌ها بایستی پیشتازی موفق و سربلند باشیم.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار مسعود جزایری معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در همایش پیوست نگاری فرهنگی که با حضور مدیران و کارکنان حوزه فرهنگی نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع مهندسی فرهنگی و پیوست نگاری فرهنگی در کشور تأکید کرد: فراهم سازی زمینه‌های اجرایی پیوست نگاری فرهنگی در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفته است و در این عرصه نیز مانند سایر عرصه‌ها بایستی پیشتازی موفق و سربلند باشیم.

وی افزود: نیروهای مسلح بعنوان پیشقراولان این عرصه می‌توانند در جامعه تحرک ایجاد کنند و به مانند عرصه مقابله با تهدیدات فرهنگی و جنگ نرم با ظرفیت‌سازی مؤثر و بهنگام بایستی دغدغه‌های موجود در این زمینه را نیز مرتفع سازند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح تلاش برای نهادینه‌سازی تفکر پیوست نویسی فرهنگی در طرح‌ها و پروژه‌های خرد و کلان کشور را ضرورتی اجتناب ناپذیر توصیف و تصریح کرد: اندیشیدن به مقوله فرهنگ و مقابله با ناهنجاری‌های موجود در این حوزه بایستی به گفتمان غالب تبدیل شود و ناکافی بودن اقدامات فرهنگی در جامعه بیش از هر چیزی این نکته را یادآوری می‌شود که بایستی کمربندها را در عرصه‌های فرهنگی محکمتر بست.

سردار جزایری افزود: برخی عدم همگرایی‌ها که در سطوح مدیریت فرهنگی کشور قابل مشاهده است بایستی پایان یابد و ساخت و هویت مفهوم بندی شده و تأثیرگذار فرهنگی بیش از گذشته و در تراز انقلاب و نظام تقویت شود.

وی با اشاره به تلاش و سرمایه‌گذاری و بسیج دشمنان در پیشبرد تهاجم فرهنگی و سناریوهای گوناگون جنگ نرم در کشور افزود: ضروری است به اقتضای عزم و اراده دشمن که متأسفانه روزبه روز هم جدی‌تر می‌شود، اقدامات مقابله‌ای لازم طراحی و با ثبات قدم و اطمینان به موفقیت، آنها را عملیاتی کرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور صف طویل دشمن در مقابل ملت ایران را بیانگر قدرت نظام و گفتمان انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: به فضل الهی و دعای حضرت ولی عصر و مدیریت مقام معظم رهبری، ملت ایران از شرایط خطیر کنونی با سربلندی عبور خواهد کرد و در این راستا با مشارکت و نقش پذیری‌های حماسی و بزرگ نهادها و شخصیت‌های مسئول چالش‌ها و روزنه‌های تهدید رفع و ساخت محیطی در شأن انقلاب اسلامی و متناسب با آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) برجسته‌تر و پرفروغ تر از گذشته رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار