دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

از لزوم توجه به توان داخلی کشور تا ضرورت اجرای راهبردهای اساسی در حفظ صلابت فرهنگی

مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، مهمترین عناوین خبری حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.

اکبرپور: اجرای گام اول توافق‌نامه هسته‌ای، حسن نیت ایران را ثابت کرد

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با بازدید بازرسان آژانس انرژی هسته‌ای از تأسیسات هسته‌ای کشورمان، حسن نیت ایران برای فعالیت‌های صلح‌آمیزهسته‌ای مشخص شد و آن‌ها اجرای گام اول توافقات ژنو را دیدند و امیدواریم 5+1 نیز به تعهداتش عمل کنند.

غلامی‌سامان: دولت به وعده خود در خصوص تحقق حماسه اقتصادی عمل کند

دبیر دفتر سیاسی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: شعار دولت تدبیر و امید این بود که تحقق حماسه سیاسی با مردم و تحقق حماسه اقتصادی با دولت، حالا مردم منتظرند تا دولت تدبیر و امید به وعده‌های خود عمل کند.

هادی‌زاده: برون‌رفت از مشکلات، با استحکام در ساخت درونی نظام میسر می‌شود

مسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد با تأکید بر اینکه حاصل جمع ایمان با سنت الهی، اعتماد به نفس مردم و مسئولان و پیروی از منویات رهبری به ما می‌گوید که راه برون‌رفت از مشکلات، استحکام در ساخت درونی نظام است، گفت: مسئولانی که پس از جنگ تحمیلی، لباس رزم را از تن بیرون آورده به این خیالند که زمان بزم فراهم شده است، باید پاسخگوی بعضی مشکلات باشند.

حجت‌الاسلام طیبی: اجرای راهبردهای اساسی در حفظ صلابت فرهنگی ضروری است

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان تهران گفت: اجرای راهبردهای اساسی در ایجاد و حفظ صلابت فرهنگی جامعه امری ضروری است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وحدت شیعه و سنی، از جنس مصلحت و از سنخ "اتحاد تا دفع دشمن مشترک" نیست

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه شیراز به مناسبت هفته وحدت با اشاره به لزوم وفاق بین مسلمانان، اعلام کرد: وحدت شیعیان با اهل سنت، از جنس مصلحت و از سنخ "اتحاد تا دفع دشمن مشترک" نیست؛ ما بر اساس مبانی عمیق اعتقادی که ابدیت آن بر همگان مبرهن است، خواستار اتحاد با برادران اهل سنت‌مان هستیم.

جامعه دانشگاهی پرچم‌دار فکر و اندیشه امت واحده اسلامی است

جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای به مناسبت هفته وحدت اعلام کرد: آنچه امروز در بین مسلمانان، شیعه و سنی باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد، وحدت کلمه و اصل قرار دادن آن در راستای تشکیل امت واحده اسلامی است و جامعه دانشگاهی در این بین، به عنوان پرچم‌دار فکر و اندیشه، باید در این زمینه پیش‌قدم بوده و در جهت وحدت و انسجام گام‌های موثری بردارد.

طاهری: مطالبه اقتصاد دانش‌بنیان امری مهم در پیشرفت کشور است

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین عامل برای تکیه بر ظرفیت درونی است، گفت: پیشرفت رشد علمی توسط دانشجویان و مطالبه اقتصاد دانش‌بنیان از کارهایی است که دانشجویان می‌توانند در جهت ارتقاء اقتصاد کشور انجام دهند.

پرکره: تکیه بر دانش و بینش داخلی عامل مقاومت در برابر تحریم ها بوده است

قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با تأکید براینکه بهترین داشته و ظرفیت داخلی اتحاد بین مردم، مسئولان و جوانان است، گفت: آنچه در پیشرفت کشور همیشه به ما کمک می‌کرد که تحریم‌ها را دور بزنیم و یا کاهش دهیم تکیه بر دانش و بینش داخلی بوده است.

احمدزاده: رسالت دانشگاه امام صادق(ع) رساندن صدای انقلاب اسلامی به گوش جهانیان است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به سالروز تأسیس این دانشگاه در 28 دی‌ماه 1361 گفت: دانشجویان این دانشگاه تلاش می‌کنند تا صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند تا تمام کشورهای آزادی‌خواه با بیداری اسلامی به سمت ایجاد حکومت اسلامی پیش بروند و این وظیفه‌ای بوده که مقام معظم رهبری به طور خاص بر دوش ما گذاشتند.

قدم‌یاری: توجه به توان داخلی نتایج مطلوبی را برای کشور رقم می‌زند

مدیرکل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با بیان اینکه هر کجا به توان داخلی توجه کردیم نتایج مطلوبی حاصل شده است، گفت: دانشجویانی که همزمان با تحصیلات خود در تشکل‌های دانشجویی فعالیت‌ می‌کنند از آمادگی‌ بیشتری برای ورود به عرصه تجاری‌سازی و توسعه فناوری‌های نو برخوردارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار