سرقت ناکام دزدان مسلح از طلافروش سفری

سارقان مسلح پس از ناکامی در سرقت از طلافروش سفری، او را هدف گلوله قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، شامگاه سه شنبه ماموران پلیس آگاهی در جریان یک مورد تیراندازی در خیابان نواب بوشهر قرار گرفتند. با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان خود را به محل حادثه رسانده و در بررسی های خود متوجه شدند، در جریان این تیراندازی مرد میانسالی به شدت مجروح شده است.

بلافاصله مرد میانسال به بیمارستان منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. بررسی ماموران نشان داد، مرد مجروح از طلافروشان سفری است که با سفر به شهرهای مختلف استان بوشهر اقدام به فروش طلا به طلافروشان می کند.شب حادثه او در کنار خیابان نواب منتظر ماشین بود که دو موتورسوار به او حمله کرده و در جریان درگیری با مرد طلافروش وی را با شلیک گلوله مجروح کردند.

یکی از شاهدان ماجرا به خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: سارقان مسلح دو مرد بوده که صورت های خود را پوشانده بودند. آنها قصد سرقت کیف را داشتند که مرد طلافروش مقاومت کرد . دزدان مسلح پس از ناکامی در سرقت طعمه خود را هدف گلوله قرار داده و از محل فرار کردند.در حال حاضر کارآگاهان پلیس آگاهی با کشف سرنخ هایی از این ماجرا تحقیقات برای دستگیری دزدان را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.