یک بازیگر تئاتر:

امسال سال شکوفایی بچه‌های تئاتر در جشنواره فیلم فجر است/ افسوس که در " ناخواسته " حضور نیافتم

"گیتی قاسمی" گفت: افسوس که نتوانستم در فیلم " ناخواسته " به کارگردانی "برزو نیک نژاد" حضور پیدا کنم.

"گیتی قاسمی" بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: در جشنواره  امسال دو فیلم به نام‌های "حراج " به کارگردانی "حسین شهابی" و " امروز " به کارگردانی "رضا میر کریمی" را دارم و نقشم در هر دو فیلم بسیار کوتاه و در حد سکانس است.

وی افزود: در فیلم سینمایی " امروز " نقش یک پرستار و در فیلم سینمایی " حراج " نقش یک نماینده نیروی انتظامی را ایفا می‌کنم.

وی ادامه داد: با وجود حضورم در جشنواره تئاتر فجر و کسب جایزه در 2 سال متوالی، اما هیچگاه در جشنواره فیلم فجر حضور نداشتم و امسال برای اولین بار در این جشنواره حضور پیدا می‌کنم.

قاسمی عنوان کرد: با توجه به فیلم نامه خوب و حضور بازیگران قوی در فیلم سینمایی " امروز " به نظر این فیلم موفقیت‌هایی را کسب خواهد کرد.

این بازیگر عنوان کرد: با توجه به حضور کارگردانان فیلم اولی در جشنواره فیلم فجر از نظر من امسال، سال شکوفایی بچه‌های تئاتر در این مراسم است و امیدوارم کارگردانان فیلم اولی حمایت شوند.

قاسمی عنوان کرد: با توجه به تداخل فیلم " ناخواسته " به کارگردانی برزو نیک نژاد با یکی دیگر از کار‌هایم از این‌که موفق به حضور و ایفای نقش در این تیم نشدم افسوس می‌خورم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌هایی درست برای اکران فیلم‌ها در شهرستان‌ها نشان از وجود یک دبیر خوب در جشنواره فیلم فجر امسال دارد که این موضوع نشانگر قدرت خوب او در مدیریت کارهاست.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار