آقازمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظر رویانیان مبنی بر استعفا از تیم پرسپولیس محترم است/ حقانیت راه‌آهن را به همه ثابت می‌کنیم

بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت: نمی‌دانم چرا رویانیان از سمت خود کناره گرفته است خلاصه هر چه بوده نظرش محترم است و در بازی‌های باقیمانده لیگ حقانیت راه‌آهن را به همه ثابت می‌کنیم.

سامان آقازمانی در خصوص شرایط تیم خود به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من این فصل تعداد بیش از اندازه اشتباهات داوری که به ضرر راه‌آهن بوده است باعث شده که تیم ما از جایگاه واقعی خود فاصله بگیرد.
 
بازیکن تیم فوتبال راه‌آهن سورینت در ادامه افزود: بر اثر اشتباهات فراوان داوری تیم ما محتمل باختها و شکستهای زیادی شده و امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم.
 
آقازمانی تصریح کرد: اگر در بازیهای انجام شده به معضلی به نام "اشتباهات داوری" رو به رو نشده بودیم شاید جایگاه جدولی ما بهتر از وضع کنونی بود.
 
بازیکن سابق پرسپولیس تهران با اشاره به بازیهای تیمش مقابل 2 تیم لیگ برتری (سپاهان – تراکتور) عنوان کرد: اگر بخواهم مثالی بیاورم می‌توان به بازی تیم ما مقابل سپاهان می‌توان اشاره کرد که داوری به ضرر تیم ما بود یا قضیه بازی تیم ما با تراکتورسازی را مثال زد که هر چه سوت زده شد به نفع تیم حریف بوده است.
 
وی با ابراز امیدواری کردن از روند موفقیت تیمش در بازی‌های باقی مانده لیگ اضافه کرد: مطمئن باشید راه‌آهن از این شرایط به نحو مطلوب استفاده خواهد کرد و در بازی‌های باقی مانده با اقتدار برای کسب امتیازات کامل و برد می‌جنگد و خواهید دید حقانیت تیم راه‌آهن در بازی‌های مانده لیگ به همراه ثابت می‌شود.
 
آقازمانی با اشاره به اوضاع امروز پرسپولیس و استعفای "محمد رویانیان" نیز افزود: من نمی‌دانم چرا "رویانیان" این تصمیم را گرفته است زیرا در این تیم حضور ندارم ولی هر تصمیمی بوده است نظرش محترم است و باید احترام گذاشت.
 
بازیکن راه‌آهن سورینت هم ادامه داد: "محمد رویانیان" زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است و جای تقدیر دارد، البته این را بدانید پرسپولیس تیم بزرگی است و اگر این بازی‌های اخیر را به حساب نیاوریم این تیم نتایج خوبی را در بازی‌های گذشته گرفته است و با توجه به شرایط پیش آمده باید در هفته‌های انتهایی لیگ تیم حالت منظم و منسجم‌تری به خود بگیرد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: تیم پرسپولیس قطعا با هدایت مسئولان جدید همواره به هدف موفقیت گام برمی‌دارد و من نیز امیدوارم پرسپولیس که تیم بزرگی است بتواند نتایج لازمه را بگیرد تا دل هواداران را شاد کند زیرا هواداران این تیم امیدوار بوده‌اند که پرسپولیس این فصل را با کسب یک جام از مجموع دو جام (برتر – حذفی) به پایان برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار